English

نامزدهای احتمالی انتخابات اجازه تجمع انتخاباتی را ندارند

استاندار هرمزگان با تذکر جدی به داوطلبان احتمالی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اجازه برگزاری تجمع انتخاباتی را ندارند و این مورد در بررسی صلاحیت آنان مورد توجه قرار می‌گیرد.

نامزدهای احتمالی انتخابات اجازه تجمع انتخاباتی را ندارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان افزود: اخیرا نمونه‌هایی شناسایی شده که چندین نفر به علت شرکت در یک مراسم عروسی و یا دورهمی و مهمانی به کرونا مبتلا شدند که نشان می‌دهد باید همچنان به طور ویژه احتیاط را رعایت و از هرگونه تجمع و مسافرت خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به در پیش بودن عیدهای ماه شعبان و همچنین تعطیلات نوروز، از مردم می‌خواهیم به طور جدی از رفت و آمد، مسافرت، مهمانی، دورهمی و مراسم و تجمع خودداری کنند و همچنین برای خرید در بازار تجمع نداشته باشند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: گزارش‌هایی مبنی بر  رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در برخی فروشگاه ها و پاساژهای بزرگ در استان داشتیم که دستور داده شد، پلمپ شوند.

همتی ادامه داد: هر واحدی که اخطار دریافت کرد و همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، پلمپ خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی هتل ها و مراکز اقامتی در هرمزگان نیز شیوه نامه‌های بهداشتی را به خوبی رعایت نکردند که  تذکره داده شده این موارد را رعایت کنند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: برگزاری هرگونه برنامه ورزشی، فرهنگی، مذهبی و دیگر برنامه‌ها بدون مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان ممنوع است و در صورت صدور مجوز نیز باید با تعداد افراد مجاز و با رعایت مواردی همچون ماسک زدن و رعایت فاصله انجام شود.

همتی با تاکید بر اینکه به طور جدی از مردم کشورمان می‌خواهیم در این ایام مسافرت از جمله به استان هرمزگان نداشته باشند، افزود: اگر مسافری قصد ورود به استان را دارد باید تست کرونا بدهد و در صورت منفی بودن اجازه حضور را خواهد داشت.

وی همچنین بر لزوم خودداری مردم هرمزگان از هرگونه سفر درون استانی به شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: مردم هرمزگان در داخل استان به شهرها و روستاهای دیگر سفر نکنند و همچنین مهمانی و مراسم عروسی نداشته باشند 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان یادآورشد: شهروندان برای خرید در بازارهای استان نیز تجمع نکنند و تمامی اصول و ضوابط و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند تا در عید نوروز ایام خوب و با نشاطی در استان داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در بندرهای مسافری نیز باید به صورت ویژه پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت شود و ضدعفونی اماکن مختلف نیز به صورت منظم توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گیرد.

همتی اضافه کرد: گروه‌های کنترل و مراقبت و همچنین تشویق مسافران به سفر نکردن به استان در تمامی ورودی‌های جاده ای هرمزگان با حضور فرمانداری‌ها، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و نیروی انتظامی مستقر می‌شوند تا مسافران را منصرف کنند.

وی همچنین با تذکر جدی به داوطلبان احتمالی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اجازه برگزاری تجمع انتخاباتی را ندارند و این مورد در بررسی صلاحیت آنان مورد توجه قرار می‌گیرد.

همتی ادامه داد: تبلیغات انتخابات باید در زمان قانونی و با روش هایی که اعلام می‌شود و بیشتر از طریق فضای مجازی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی