English

محمد ساردویی اعلام کرد :

بهره برداری از ۱۱ کیلومتر دیگر از بزرگراههای جنوب کرمان

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از به بهره برداری رسیدن ۱۱ کیلومتر دیگر از بزرگراههای جیرفت – بافت و جیرفت- سه راهی بم در جنوب کرمان خبر داد.

بهره برداری از ۱۱ کیلومتر دیگر از بزرگراههای جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، محمد ساردویی، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در حاشیه بازدید از بزرگراه جیرفت - سه راهی بم و جیرفت_ بافت با بر شمردن اهمیت ترانزیتی این دو بزرگراه و تاثیر آن بر اقتصاد منطقه گفت: به طور کلی در جنوب کرمان ۵۷ کیلومتر بزرگراه در دست ساخت است که ۱۱ کیلومتر آن در مسیر جیرفت – سه راهی بم به طول ۶ کیلو متر و  جیرفت - بافت به طول ۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرماناظهار داشت : طول کل مسیری که از بزرگراه جیرفت – سه راهی بم در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار دارد ۴۸ کیلومتر می باشد ، تا کنون ۳۷ کیلو متر از آن مورد بهره برداری قرار گرفته و ۷ کیلومتر دیگر از این بزرگراه در مراحل نهایی عملیات خاکی است ، همچنین  ۹۵ درصد ابنیه آن تکمیل شده و چهار کیلومتر باقی مانده در مرحله برگزاری مناقصه و مطالعه تونل اسفند نیز در حال انجام است.

ساردویی در خصوص بزرگراه جیرفت - بافت نیز افزود : این بزرگراه به طول۲۷۵ کیلومتر می باشد که ۰۱۱ کیلومتر از آن در حوزه راه وشهر سازی جنوب کرمان قرار دارد و تا کنون ۲۴ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و در ادامه  ۳ کیلومتر آن در دست ساخت و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در مرحله برگزاری مناقصه است.

وی با بیان پروژه های راهسازی در حوزه جنوب اظهارداشت : در مجموع در جنوب کرمان  ۴۶ کیلومتر بزرگراه در پروژه های رودبارجنوب -  ایرانشهر ، کهنوج - رودان ، امیر اباد – علی آباد ،جیرفت – فاریاب ، جیرفت- بم  و جیرفت - بافت با اعتباری به مبلغ ۱۲۷۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

ساردویی در پایان اشاره کرد: ساخت چهار دستگاه پل بزرگ به نامهای سرجاز ، بهادر آباد ، جنگل آباد و پل ورودی شهر منوجان از دیگر پرو ژه هایی است که  با اعتباری به مبلغ  ۷۴۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه