English

علی زینی‌وند:

پای کار بودن مدیران، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

استاندار کرمان گفت : پای کار بودن مدیران، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند، در دوره حضورم در استان کرمان در پروژه‌های سرمایه گذاری و عمرانی پروژه‌ای منتظر تصمیم کمیسیون و زمانبندی نخواهد شد.

پای کار بودن مدیران، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان 21 اسفند ماه در آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر کرمان با درود و صلوات بر ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری این تقاطع به نام سربازار گمنام، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشت و گفت: از همه کسانی که شهر کرمان را در زیرساخت‌ها، زیباسازی، پل‌سازی، مبلمان شهری و حفظ میراث عظیم ایرانی اسلامی به امروز رساندند قدردانی می‌کنم.

وی از شورای شهر به واسطه تثبیت در مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: ثبات مدیریتی؛ پیشرفت در کار، انباشت تجربه و عدم انقطاع در برنامه‌ها می‌آورد.

استاندار کرمان گرایش‌ها و سلایق مختلف را زینت زندگی سیاسی اجتماعی توصیف کرد و افزود: مهم این است که تنوع ها را بپذیریم و بر حفظ منافع مردم محکم بایستیم و فکر و ذکر ما برای کار با مردم باشد.

زینی‌وند ادامه داد: پای کار بودن مدیران، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند، در دوره حضورم در استان کرمان در پروژه‌های سرمایه گذاری و عمرانی پروژه‌ای منتظر تصمیم کمیسیون و زمانبندی نخواهد شد.

وی ابراز داشت: حوزه فن و تخصص را از حوزه مسائل سیاسی جدا کنیم و فنی به مسائل نگاه کنیم، شهر کرمان جای کار بسیار دارد و می تواند بهتر و جذاب‌تر از این شود.

استاندار کرمان گفت: هر کجا تصمیم بااطمینان گرفته شد باید محکم روی آن ایستاد و از انتقادها نیز نگران و دلگیر نباشید.

زینی‌وند اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء به لحاظ پیشرفت و فناوری در اجرای پروژه های کلان، افتخار کشور است و این ظرفیت عظیمی برای کشور و ملت محسوب می‌شود.

وی از قرارگاه خاتم‌الانبیاء دعوت کرد تا در پروژه‌های بزرگ استان مشارکت کنند و افزود: در حوزه لایروبی رودخانه‌های استان تفاهم‌نامه هایی با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شده که درخواست تسریع در آنها را داریم.

استاندار کرمان، ایجاد گذار فرهنگی – زیارتی برای شهر کرمان با توجه به تعدد حضور مهمانان و زائران ملی و بین‌المللی برای مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهر کرمان باید نمادی از تمدن، سنت، فرهنگ ایرانی اسلامی تعریف شود.

وی خاطرنشان کرد: کرمان را در پروژه‌ها با همه قدمت، سنت و تاریخ آن برای آیندگان روایت کنید و آمادگی حمایت از آن را نیز داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه