English

شهرام محمدی خبر داد:

صدور ۲۹ مورد پروانه تاسیس گلخانه در استان اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل گفت: ۲۹ مورد پروانه تاسیس گلخانه امسال با ظرفیت ۱۴۳ هکتار صادر شده است .

صدور 29 مورد پروانه تاسیس گلخانه در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام محمدی ، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل گام‌های مهمی در راستای گسترش کشت گلخانه ای برداشته شده است به طوری که در ۱۱ ماه امسال در این راستا بیش از ۱۴۰هکتار مجوز تاسیس توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان صادر شده است که در آینده نزدیک وارد چرخه تولید و مرحله بهره برداری می شوند.

وی افزود: این واحد ها در حوزه های مختلف از جمله تولید گل وگیاهان زینتی، گیاهان دارویی، تولید محصولات باغی ، صیفی و تولید نشاء مکانیزه می باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: شهرستان پارس آباد یکی از قطب های مهم کشت گلخانه ای می باشد به طوری که در ۱۱ ماه امسال ۴ مورد پروانه تاسیس با مساحت بیش از ۱۲۱هکتار در این شهرستان صادر شده است.

محمدی بیان کرد: در شهرستان اردبیل ۴ مورد پروانه تاسیس با ظرفیت بیش از ۶ هکتار و در شهرستان مشگین شهر نیز ۴مورد پروانه تاسیس با ظرفیت نزدیک به ۳/۵ هکتار صادر شده است.

وی بیان کرد: با اقدامات وسیع و گسترده در زمینه کشت های گلخانه‌ای از شمال تا جنوب استان انجام شده شاهد تحول بزرگی در حوزه های مختلف اعم از افزایش تولیدات گلخانه ای و اشتغال در سطح استان خواهیم بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد :سال گذشته ۲۰ درصد منابع و اعتبارات گلخانه ای کشور به این استان تخصیص یافته و اردبیل جایگاه سوم کشوری را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه