English

احمد مشایخی خبر داد:

آغاز خرید تضمینی پیاز در جنوب کرمان

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان افزود : تعاون روستایی جنوب کرمان از روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه تا اطلاع ثانوی پیاز تولیدی کشاورزان این منطقه را خریداری می کند.

آغاز خرید تضمینی پیاز در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، جلسه هماهنگی تعاون روستایی جنوب کرمان برای آغاز خرید تضمینی پیاز با حضور مدیر ، روسای ادارات شهرستانهای تابعه ، روسای ستادی و مدیران عامل اتحادیه ها و شرکت های تحت پوشش این شبکه در محل دفتر مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان برگزار شد.

احمد مشایخی، مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان در حاشیه این نشست گفت : با توجه به وجود محصول پیاز مازاد بر صنف، صنعت و صادرات و افت قیمت این محصول در بازار دولت برای حمایت از کشاورزان و حسب دستور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و ابلاغ رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی اقدام به خرید تضمینی محصول کشاورزان جنوب استان می کند.

وی افزود : تعاون روستایی جنوب کرمان از روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه تا اطلاع ثانوی پیاز تولیدی کشاورزان این منطقه را خریداری می کند.

مدیر تعاون روستایی جنوب تصریح کرد : هر کیلوگرم پیاز با نرخ مصوب شورای اقتصاد کشور به قیمت ۵ هزار و ۹۶۰ریال از کشاورز خریداری می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۶ مرکز خرید در جنوب کرمان با حضور نمایندگان جهادکشاورزی،نظام صنفی کشاورزی، نمایندگان تعاون روستایی و اتحادیه مباشر بر اساس دستورالعمل های مربوطه و معرفی نامه جهاد کشاورزی اقدام به تحویل و خرید محصول از کشاورزان می نمایند.

لازم به ذکر است سطح زیر کشت پیاز در دو طرح (استمرار و بهاره ) منطقه جنوب کرمان قریب ۱۵ هزار هکتار و پیش بینی می شود بیش از ۶۰۰ هزار تن محصول تولید شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه