English

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

صدور ۱۵۸۰ سند برای موقوفات در اصفهان

معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از صدور 1580 سند برای موقوفات اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

صدور 1580 سند برای موقوفات در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام اصغر توسلی با بیان اینکه برای صدور سند برای موقوفات استان اصفهان در سال جاری دو هزار سند را در دستور کار داشتیم، گفت: تاکنون یک هزار و 580 سند دریافت شده و اکثر این سناد ماده 21 و 2 با مساحت‌های بسیار زیاد بوده است.

وی با بیان اینکه اسناد تک رقبه در استان اصفهان زیاد بوده است، ادامه داد:‌ در زمینه تبدیل اسناد دفترچه‌ای نیز 500 مورد تکلیف شده بود 290 مورد معادل 60 درصد آن محقق شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در زمینه تجدید اجاره 6 هزار مورد موظفی داشتیم، اضافه کرد: تاکنون پنج هزار و 565 مورد قطعی اجرایی شده است و 800 مورد نیز اسکن شده است.

حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه عقد 450 مورد اجاره جدید نیز در دستور کار بوده است، ابراز داشت: تاکنون 139 مورد قرارداد اجاره جدید در استان ثبت شده است.

وی شش هزار و 430 بازدید میدانی را در دستور کار استان اصفهان دانست و گفت: از این تعداد تاکنون دو هزار و 251 مورد انجام شده، البته ما بقی انجام و ثبت شده اما تصاویر آن ثبت نشده است.

معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه طی یک ماه گذشته کمیسیون حقوقی اوقاف اداره کل اوقاف تشکیل شده است، ابراز داشت: حضور مدیرکل حقوقی سازمان اوقاف در این جلسه شایسته بوده و اولین جلسه این کمیسیون تشکیل شد.

وی با بیان اینکه 500 پرونده در دستگاه قضایی استان اصفهان در زمینه موقوفات مطرح شده است، افزود: مهم ترین آن مدرسه چمران در شهر اصفهان است که این مدرسه دارای 6 هزار و 300 متر زمین و 350 میلیارد تومان ارزش ریالی بود که اجرای حکم داشتیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه