English

طرح بازنگری عمرانی بست شرقی حرم حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از اجرای طرح بازنگری عمرانی بست شرقی حرم حضرت معصومه(س) خبرداد.

طرح بازنگری عمرانی بست شرقی حرم حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم،‌ سید مرتضی حسام نژاد با اشاره به آخرین وضعیت پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: بست شرقی حرم مطهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری برای ساخت پارکینگ و دسترسی به حرم مطهر بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با بیان اینکه در سال‌های گذشته بلوار پیامبر اعظم(ص) و تونل غدیر احداث‌شده است، ابراز کرد: متأسفانه نقطه اتصال این پروژه‌های کلان و اتصال آن با حرم مطهر بسیار نامطلوب است که به همین دلیل برای شهرداری شرایط ویژه‌ای دارد.

حسام نژاد با تأکید بر اینکه در سال جاری اجرای این طرح مورد بازنگری و دقیق سازی قرارگرفته است، تصریح کرد: به‌محض اتمام طرح بازنگری، با انواع روش‌های تأمین مالی ازجمله اوراق مشارکت، صندوق پروژه، جذب سرمایه‌گذاری مستقیم و منابع شهرداری بودجه موردنیاز برای این پروژه اختصاص پیداکرده و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه با توجه به نامطلوب بودن نمای شهری و دسترسی به پروژه‌های کلان‌شهری خاطرنشان کرد:  امیدوارم اوایل سال آینده بتوانیم پروژه را به‌صورت عملیاتی استارت بزنیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: در این پروژه دو یا سه‌طبقه پارکینگ پیش‌بینی‌شده و یک یا دوطبقه بسته به نهایی شدن طرح، فضای خدماتی پیش‌بینی‌شده که ساماندهی ویژه انجام شود و دسترسی سواره و پیاده اطراف حرم تأمین شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی