English

طرح نقش برجسته ابومهدی المهندس در قم اجرا می‌شود

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: طرح نقش برجسته ابومهدی المهندس در قم اجرا می‌شود.

طرح نقش برجسته ابومهدی المهندس در قم اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به تلاش سازمان زیباسازی در حوزه نقش برجسته‌ها، اظهار داشت: تا پایان سال چند نقش برجسته مانند تقاطع شهید ابومهدی مهندس فاز نخست آن جانمایی خواهد شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به ماندگاری و زیبایی‌های نقش برجسته با استفاده از هنرمندان برای ماندگاری آثار، تصریح کرد: نقش برجسته شهید ابومهدی المهندس توسط استاد گل محمدی کار شده که از هنرمندان به نام و سرشناس شهر است.

موسوی منش ابراز کرد: نقش برجسته ابومهدی المهندس  با همان دست خط و امضای دهه ۶۰ ایشان که مربوط به دوران دفاع مقدس بوده طراحی و اجرا می‌شود.

وی یکی دیگر از پروژه‌های نقش برجسته را تقاطع فرهنگیان دانست و عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات در این حوزه نصب القاب حضرت فاطمه معصومه(س) در زیر صحن حضرت جوادالائمه(ع) است که تمام قاب‌های زیر صحن با کاشی‌کاری پر می‌شود و تلاشمان بر این است که حال و هوای کاشی‌کاری سنتی را احیاء کنیم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم نورپردازی معابر و المان‌های شهری را موردتوجه قرار داد و افزود: در نورپردازی سطح شهر به استثناء یک یا دو پل تمام تقاطع‌ها نورپردازی شده است و تا پایان سال تمام المان‌های نوری بررسی، تعمیر و به‌روزرسانی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی