English

خودارزیابی تعالی سازمانی در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد

خودارزیابی تعالی سازمانی شرکت گاز استان اصفهان با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی ، اعضای کمیته های تعالی سازمانی و ارزیابان تعالی به مدت سه روزکاری در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

خودارزیابی تعالی سازمانی در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به این نکته که خودارزیابی یک ارزیابی جامع ، هدفمند و منظم از فعالیت ها و دستاورد های سازمان با استفاده از مدل تعالی است،گفت: این ارزیابی بر اساس مدل سرآمدی EFQM و منطق رادار انجام می شود و معیاری برای شناسایی زمینه های قابل بهبود و تعریف و اجرای پروژه های بهبود در سازمان می باشد.

سید مصطفی علوی بیان داشت: مدل های تعالی سازمانی چارچوبی نظام مند برای ارزیابی عملکرد سازمان ها هستند و این مدل ها بر اساس مفاهیم آموخته های مدیریت کیفیت جامع ، سازمان ها را بدون توجه به نوع فعالیت و اندازه ، فاصله در دو حوزه توانمند سازها و نتایج حاصل از پیاده سازی این توانمندسازها ، ارزیابی نموده و نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود آن ها را مشخص می کنند .

این مقام مسئول گفت: مدل سازمانی EFQM از یک سو، ساختار و راهکارهای لازم را برای راهبران و مدیران سازمان های متعالی جهت تدوین خط مشی، راهبرد و اهداف سازمان بر اساس خواسته ها و انتظارات حال و آینده ذی نفعان ارائه می دهد و از سوی دیگر برنامه ها و اقدامات کارکنان سازمان های متعالی را برای مدیریت هدفمند فرایندها، استفاده مطلوب و بهینه منابع سازمان و دستیابی به اهداف اقتصادی آن را مطرح  می سازد .

وی افزود: این شرکت از سال ۸۹ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافت و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، در سال ۹۳ تقدیرنامه چهار ستاره اشتهار به کیفیت، سال 96 تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت و گاز ، و سال گذشته تندیس بلورین  جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز را از آن خود نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه سخنانش اظهار داشت: این شرکت، در ادامه این مسیر اهتمام دارد تا بیش از پیش زمینه استمرار موفقیت را با تکیه بر استعداد و تعهد سازمانی کارکنان مهیا نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه