English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

نقش سازمان های مردم نهاد به طورخاص باید مد نظر قرار گیرد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: در گذشته وظیفه اصلی هر شرکت تنها سودآوری و حفظ بقای سازمان بود اما امروزه این دیدگاه تغییر کرده و در این راستا نقش سازمان های مردم نهاد به طورخاص باید مد نظر قرار گیرد.

نقش سازمان های مردم نهاد به طورخاص باید مد نظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی در اولین جلسه اتاق فکر سازمان های مردم نهاد و شرکت گازاستان اصفهان (جامعه) با اشاره به نقش ترویجی سازمان های مردم نهاد و جایگاه ویژه آنها در توسعه فرهنگ اجتماعی، گفت: در گذشته وظیفه اصلی هر شرکت  تنها سودآوری و حفظ بقای سازمان بود اما امروزه این دیدگاه تغییر کرده و مسئولیت اجتماعی جایگاه ویژه ای در سازمان داشته و در این راستا نقش سازمان های مردم نهاد به طورخاص باید مد نظر قرار گیرد.

وی کسب تندیس نقره ای مسئولیت های اجتماعی گاز استان را نتیجه رویکردهای هدفمند و منطبق بر استراتژی های کلان شرکت دانسته که باید با هم افزایی با سازمان های مردم نهاد توسعه یابد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به جایگاه خلاقیت و نوآوری در شرکت گاز استان اصفهان و کارکرد اتاق های فکر در شرکت به اهداف مشترک سازمان های مردم نهاد و شرکت گاز در ساختن بستر زندگی بهتر برای جامعه، لزوم توجه به ظرفیت های مشترک و توجه ویژه به ضمانت اجرایی تصمیمات اخذ شده تاکید، و آمادگی شرکت گاز استان را برای جاری سازی ایده های خلاقانه و قابل اجرا اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر اینکه برای ایجاد هم افزایی اجتماعی، شرکت گاز استان اصفهان و سازمان های مردم نهاد باید از ظرفیت های همدیگر اطلاع داشته باشند، حضور نمایندگان سازمان ها را به عنوان فرصتی برای توسعه همکاری های اجتماعی گاز استان و به عنوان یک حرکت خلاقانه برای استفاده سایر سازمان ها از ظرفیت های اجتماعی موجود دانست.

به گزارش موج؛  در راستای رویکردهای مسئولیت های اجتماعی، اولین جلسه اتاق فکر جامعه در راستای توسعه خلاقیت و نوآوری، بهینه سازی مصرف انرژی و اتخاذ رویکرد های مرتبط با بحران انرژی و صیانت از محیط زیست با نمایندگان سازمان های مردن نهاد فعال استان بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است؛ در این نشست، لزوم توجه به مدیریت مصرف گاز در صنایع و نیروگاه ها، جایگاه سازمان های مردم نهاد در اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف گاز در خانواده ها، چگونگی استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد به عنوان نمایندگان جامعه و ایجاد یک زبان مشترک با مردم، همکاری مشترک در زمینه فرهنگ سازی جامعه در راستای استراتژی های گاز استان تشریح و بررسی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه