English

رفع تصرف ۶ هکتار از اراضی رودخانه آتشگاه

حجم ویدیو: ۶.۹۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۴ دانلود ویدیو

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرزگفت: با رفع تصرف اراضی بستر رودخانه آتشگاه امکان استفاده برای عموم مردم فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری موج البرز، حسین اعظمی چهاربرج،  دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز ، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهتمام جدی دستگاه قضایی در زمینه احقاق حقوق عامه و برخورد با دست اندازان به بیت المال گفت: طرح آزادسازی حریم و بستر رودخانه برای اولین بار در شهرستان کرج اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا به همت قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری دادگستری کل استان البرز، حدود ۶ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آتشگاه آزادسازی شد و این زمین ها به بیت المال بازگشت.

دبیر شورای تحول قضائی دادگستری کل استان البرز تشریح کرد: این طرح در بازه یک و نیم کیلومتر از ابتدای جاده تا روستای آتشگاه انجام گرفته و با این اقدام تعداد 25 سازه غیرمجاز شامل رستوران، باغ و تفرجگاه شخصی تخریب شد.

وی یادآور شد: با اقدامات دادگستری کل استان البرز هم اکنون یک و نیم کیلومتر از طول رودخانه برای عموم مردم قابل استفاده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • اسکندر

    درود بر حافظان اموال مردم در هر لباس

  • مصطفی

    حدود ۱۵ سال قبل وقتی برای پیاده روی به آتشگاه میرفتم راننده تاکسی را میدیدم که کوه و تپه ی کنار بستر را تراشیده و در حال درختکاری وفنس گذاری بود حالا اونجا شده یه قلیانسرا دقیقا مثل حدود ۳۰ قلیانسرا و رستوران دیگه .
    حتی رئیس اتحادیه هم از همین قماشه
    چرا با بزرگنمایی مردم را یا مسولین بالادستی را گول میزنید.از امام زمان عاجزانه تقاضا دارم
    راستگویی وصداقتی که وعده حق تعالی است جای خودنمایی و خودستایی و میز پرستی ووعده های دروغین را در این نظام بدهد .

  • ali

    تو تنکابن هم زمینهای کنار رودخانه ۳ هزار و ۲ هزار که جای تفریح برای عموم بود رو یه سری سود جو به اشخاصی واسه زدن کافه و اتاقکهایی که باعث فساد شده اجاره دادن و به گند کشیده شده این مکان عمومی،اید این متن باعث شود که مسئولین از بالا نظارتی بر این منطقه توریستی تو غرب مازندران کنن و این زمینها رو که جای نشستن مردم در تابستان هست را پاکسازی کنن،البته اگه هنوز مسئولی باشد که به فکر مردم باشد

  • عموجانی

    تمام باغ ها وزمین کشاورزی هشتگرد تبدیل شده به باغچه وویلا برای تهرانی ها

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه