English

آزادسازی اراضی کشاورزی مشکین دشت

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز از آزادسازی 8800 مترمربع از اراضی کشاورزی در مشکین دشت فردیس خبر داد.

آزادسازی اراضی کشاورزی مشکین دشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ سید مجتبی موسوی عنوان کرد: با شناسایی و جمع بندی تعدادی از تغییرکاربری های غیرمجاز صورت پذیرفته در اراضی شهرستان فردیس با دستور دادستانی این شهرستان  نسبت به قلع و قمع بیش از هشت  دیوارکشی و جداسازی  و احداث بنا

 اقدام قانونی به عمل آمده است.

وی اظهار داشت: یکی از مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال دادگستری استان البرز ، شناسایی و پلمب بناها، مشاوران املاک، مصالح فروشی ها  و  دیگر صنوف بستر ساز جرایم تغییر کاربری است که به طور غیر جاز و در اراضی کشاورزی ایجاد شده اند.

وی اضافه کرد: این مصوبه تا مرحله رسیدگی قانونی و صدور رای از سوی دستگاه قضایی به طور مستمر در دستور کار یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با همکاری نیروهای انتظامی قرار دارد.

موسوی متذکر شد: حفاظت از اراضی یک تکلیف قانونی و شرعی بوده و تغییر کاربری در اراضی از خطوط قرمز حاکمیتی می باشد  که در این راستا شاهد عزم  همه جانبه از سوی دستگاه های متولی و پیگیری سیستم‌های قضایی در طول سال بوده ایم ، لذا سرنوشت تمام بناهای احداث شده غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی روبرو شدن با احکام قطعی قضایی خواهد بود .

سامانه ۱۳۱ در سراسر کشور  به صورت شبانه روز آماده دریافت اخبار از سوی شهروندان گرامی در خصوص هر گونه تغییر کاربری در اراضی می باشد.

شهرستان فردیس حدود ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه