English

تقدیر رئیس کل دادگستری استان یزد از مدافع حریم امنیت

رئیس کل دادگستری استان یزد از رشادت های ستوان یکم مجید زارع از مدافعان حریم امنیت تقدیر کرد.

تقدیر رئیس کل دادگستری استان یزد از مدافع حریم امنیت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با حضور در بیمارستان شهید صدوقی(ره) از رشادت های ستوان یکم مجید زارع از مدافعان حریم امنیت تقدیر کرد.

وی در این دیدار با اشاره به رشادت های ماموران نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با موادمخدر گفت: نیروی انتظامی در چهارچوب سیاست های نظام و بر اساس راهبرد بی نظیر امام راحل(ره) اکنون پرچم دار مبارزه با مواد مخدر است که در این مسیر تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب همواره چراغ راه و شاخص کار بوده است.

دهشیری تصریح کرد: در این مأموریت خطیر، افسران و درجه داران آگاه، لایق و مسئول در برابر سلامت همه ی انسان ها نقطه عطفی هستند که بر اساس آن آینده روشن و ایمن رقم خواهد خورد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حوزه مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد:  امنیت روانی و روحی امروز جامعه مرهون تلاش های سبز پوشانی است که جان خود را برای حفظ جوانان این آب و خاک بر کف دست گرفته اند.

رئیس کل دادگستری استان یزد  با پیگری روند درمان این مدافع وطن بر لزوم شناسایی عوامل این حادثه و برخورد قاطع با آنان تاکید کرد.

در این بازدید که داستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد نیز حضور داشت با اهدای لوح سپاس از رشادت های ستوان یکم مجید زارع تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی