English

با موافقت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یزد انجام شد؛

تخصیص اعتبار لازم برای استقرار بازار الکترونیک و عرضه تولیدات بانوان مهارت آموخته در یزد

در پی ارتباط زنده ویدئویی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده استان یزد به عنوان پایلوت بازار الکترونیک عرضه تولیدات بانوان مهارت آموخته، معرفی و تخصیص اعتبار شد.

تخصیص اعتبار لازم برای استقرار بازار الکترونیک و عرضه تولیدات بانوان مهارت آموخته در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در پی ارتباط زنده ویدئویی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  استان یزد به عنوان پایلوت بازار الکترونیک عرضه تولیدات بانوان مهارت آموخته، معرفی شد.

گفتنی است:امیر سعید مصباح مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در خصوص اقدامات در حوزه ارتقاء مهارت بانوان و اجرای طرح پایلوت بازار الکترونیک و عرضه تولیدات بانوان مهارت آموخته صورت گرفته است، گفت: در استان یزد نیازمند تخصیص اعتبارات لازم برای ایجاد و استقرار بازار الکترونیک عرضه تولیدات بانوان مهارت آموخته هستیم.

شایان ذکر است:در این نشست آنلاین با تخصیص این اعتبار از سوی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده موافقت شد و استان یزد به عنوان پایلوت اجرای این طرح تعیین گردید.

گفتنی است: در این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده حوزه ارتقاء مهارت بانوان و اجرای طرح توسط مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه