English

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در قم

معاون استانداری قم بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در قم تاکید کرد.

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: هر دستگاهی باید چند بنر اطلاع‌رسانی با موضوع پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در یک هفته آینده نصب و محتوای بنرها را نیز از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کند.

بیژن سلیمان‌پور با اشاره به خطر شیوع ویروس کرونا، افزود: همه دستگاه‌ها باید به حوزه سلامت و درمان کمک کنند تا وضعیت بحرانی نشود.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده هر کجا نظارت توسط مردم اعمال شده، نتیجه بهتری دریافت شده و وضعیت نیز بهبود یافته است.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که اگر به وضعیت قرمز برسیم کسادی کار باعث آزرده‌خاطری کسبه می‌شود، صاحبان کسب‌وکار باید از مشتری‌ها بخواهند از ماسک استفاده و از ازدحام مردم در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها جلوگیری کنند.

سلیمان‌پور با تاکید بر تغییر سبک زندگی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ادامه داد: ویروس انگلیسی بسیار جدی‌تر است و اگر اپیدمی و فراگیر شود،‌ می‌تواند برای ما خسارت‌بار باشد.

وی تاکید کرد: امسال مراسم اعتکاف به دلیل خطر تجمع در محیط بسته و زمان طولانی این مراسم برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: فروشگاه‌های بهاره نیز برگزار نخواهد شد و نظارت بر اصناف و اتحادیه‌های صنفی به خودشان محول شده است.

معاون استاندار قم با اشاره به گذشت یک سال از شیوع ویروس کرونا،‌ گفت: در این مدت جلوه‌های زیبای مواسات،‌ همدوستی، کمک‌های مومنانه، اخلاق، عاطفه و احسان در کشور بی‌نظیر بود و خیران، آحاد مردم و جهادگران پای‌کار آمدند تا در شرایط سخت هم‌وطنان را کمک کنند.

وی اضافه کرد: در کنار این مسائل دستاوردهایی در حوزه فضای مجازی، آموزش و خریدوفروش‌ها ایجاد شد و دولت الکترونیک توسعه یافت که به پیشرفت این بخش از زیرساخت کشور کمک می‌کند.

سلیمان‌پور در ادامه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اشاره و بیان کرد: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهرها از چهارشنبه ۲۰ تا روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه و ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و ثبت‌نام داوطلبان میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۱۳ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی تاکید کرد: ستاد انتخابات استان قم تمام مقدمات و تمهیدات برگزاری انتخابات خوب،‌ سالم،‌ باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم در امنیت کامل را در دستور کار دارد.

سلیمان‌پور افزود: جلسه‌های مربوطه به‌صورت مرتب و مستمر تشکیل می‌شود و ستاد انتخابات شهرستان قم تدابیر لازم را برای آغاز فرآیندهای اجرایی انتخابات در دستور کار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه