English

عباس ملازینلی؛

وظیفه فرهنگسراهای محلات شناسایی و رفع نیاز های محله با همفکری مردم است

معاون شهردار یزد با بیان اینکه فرهنگسراها یک سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و آموزشی کوچک در محلات هستند، افزود: در این مکان نیاز های محله با همفکری مردم همان محله شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی می شود

وظیفه فرهنگسراهای محلات شناسایی و رفع نیاز های محله با همفکری مردم است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به اهمیت ایجاد فضاهای فرهنگی در محلات اشاره کرد و گفت: فرهنگسراها در محلات به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شده است.

وی در نشست با مدیران  فرهنگسراها و نمایندگانی از هیات امنای حسینیه های "طرح هر حسینیه یک فرهنگسرا"، از استفاده حداکثری از فضاهای بلا استفاده در سطح محلات شهر یزد به منظور ایجاد فضاهای فرهنگی خبرداد.
وی افزود: تامین زیرساخت لازم یکی از مشکلات اساسی در زمینه توسعه مباحث فرهنگی است که ایده ی ایجاد فرهنگسرا در حسینیه های محلات این معضل را برطرف می کند.
ملازینلی با بیان اینکه فرهنگسراها یک سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و آموزشی کوچک در محلات هستند، افزود: در این مکان نیاز های محله با همفکری مردم همان محله شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی می شود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد  گفت: در این اماکن هر نوع فعالیتی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و آموزشی باشد انجام می شود.
ملازینلی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای ایجاد و توسعه فرهنگسراها در شهر یزد اختصاص داده شده است، اظهار کرد: سال آینده با برنامه ریزی، بودجه این اماکن فرهنگی را افزایش می دهیم.
وی با اشاره به تجهیز و راه اندازی  ۸ فرهنگسرا تا پایان سال در محلات شهر یزد، گفت: تفاهم نامه همکاری در این مورد  صورت گرفته است و  سال آینده نیز ۱۰ فرهنگسرا در محلات دیگر اضافه خواهد شد.
 

ضرورت تداوم فعالیت فرهنگسراها

 
قائم مقام و معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست با بیان اینکه حفظ وحدت بین هیات امنای این فرهنگسرا ها باید سرلوحه توسعه آن قرار گیرد، گفت: عملکرد و فعالیت هر فرهنگسرا باعث تداوم آن خواهد شد.
مصطفی زارع زاده با اشاره به اینکه در فرهنگسراها بر روی همه اقشار جامعه باز است، افزود: امسال این  فرهنگسراها با امکان مشارکت دستگاه های و تشکل های مختلف از جمله دبیرخانه  یزد، حسینیه ایران، کانون مساجد و سایرین، فعالیت خود را شروع خواهند کرد.
وی گفت: سال آینده نیز با مساعد شدن شرایط کرونا با قدرت نسبت به برگزاری برنامه های مختلف در این فرهنگسراها اقدام خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه