English

علی محمدهاشمی خبر داد:

آماده باش جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پی زلزله سی سخت/ ارسال ۲۰۰ تخته چادر امدادی به سی سخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آماده باش جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پی زلزله سی سخت استان کهگلویه و بویراحمد خبر داد.

آماده باش جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پی زلزله سی سخت/ ارسال 200 تخته چادر امدادی به سی سخت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمدهاشمی بیان کرد: تاکنون 200 تخته چادر به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال شده است و در صورت تقاضا سایر کمک های امدادی به منطقه ارسال خواهد شد.

وی در تشریح این سانحه گفت:بر اثر زلزله 5/6 ریشتری در منطقه سی سخت استان کهگلویه و بویراحمد ، خوشبختانه در شهرستان سمیرم خسارت جانی نداشتیم و مصدومیت ها جزئی بوده است  و تنها دیوار برخی از منازل و ساختمان ها در منطقه پادنای سمیرم ترک برداشته است.

این مقام مسئول افزود: بلافاصله سامانه IMS  استان فعال و جلسه مدیریت بحران این استان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مرکز Eoc جمعیت هلال احمر برگزار شد و 5 تیم ارزیابی از شهرستان سمیرم به روستاهای منطقه پادنا اعزام شدند .

علی محمدهاشمی بیان کرد : پس از دستور آماده باش استان توسط ریاست جمعیت هلال احمر ، در منطقه جنوب استان وضعیت نارنجی اعلام و در سایر مناطق امدادی وضعیت زرد اعلام شد و سپس تیم هایی از شهرستان های شهرضا، دهاقان و مبارکه به منظور اعزام به منطقه زلزله زده سی سخت با حضور در پایگاه امداد و نجات دولت قرین ، به حالت آماده باش درآمدند.

هلال احمر استان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه