English

همزمان با سراسر کشور؛

اجرای طرح آمران سلامت از امروز در استان اصفهان

همزمان با سراسر کشور طرح آمران سلامت در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در استان اصفهان اجرا می شود.

اجرای طرح آمران سلامت از امروز در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در جلسه شبانه ستاد مقابله با کروناویروس و هماهنگی اجرایی طرح آمران سلامت گفت: طرح آمران سلامت در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری از ۵ تا ۱۵ آبان ماه با مشارکت جوانان و داوطلبان در سطح شعب و مرکز استان برگزار خواهد شد.

لبیک جوانان و داوطلبان هلال احمر اصفهان به دعوت مقام معظم رهبری

علی محمدهاشمی با عنایت به اشاره  مقام معظم رهبری و تاکید ریاست جمعیت هلال احمر مبنی بر حضور نیرو‌های داوطلب در ماه‌های اول شیوع بیماری و خدمات مؤثر آنان در امر مقابله و پیشگیری از این بیماری منحوس و تداوم این فعالیت‌ها و استفاده از  نیرو‌های داوطلبِ نیک اندیش و جوانان با ایمان ، تصریح کرد : جمعیت هلال احمر در سراسر استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های خود نسبت به اجرای شیوه نامه آمران سلامت اقدام خواهند کرد .

این مقام مسئول افزود : بر این اساس همه شعب جمعیت هلال احمر استان اصفهان با به کارگیری اعضای جوان و داوطلب آموزش دیده و مجرب به عنوان آمران سلامت در قالب تیم های سه نفره با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار در مکان‌های پردد و شلوغ از قبیل فروشگاه‌ها، میادین اصلی شهرها ، ترمینال‌های مسافربری و ... حضور پیدا کرده و نسبت به آگاه سازی مردم در جهت پیشگیری و مقابله ب ا ویروس کرونا اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان در پایان ازعموم مردم درخواست کرد: با رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی ، فاصله گزاری فیزیکی و زدن ماسک به صورت صحیح ،آمران سلامت را درکمک به تامین سلامت شهروندان یاری نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی