English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مانور صفر لحظه ای زلزله در اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری مانور صفر لحظه‌ای زلزله در اصفهان خبر داد.

برگزاری مانور صفر لحظه ای زلزله در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمدهاشمی گفت: مانور صفر لحظه‌ای زلزله در منطقه کمشچه شهرستان برخوار با پیش فرض وقوع زلزله 2/6 ریشتری انجام شد.

وی بیان داشت: این مانور لحظه ای با هدف ارزیابی و پایش آمادگی نیروها و عوامل امدادی ، ارائه خدمات در زمان بحران و ارتقاء توانمندی‌ نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در زلزله فرضی صورت گرفت.

محمدهاشمی پیش فرض این مانور را که بدون هماهنگی قبلی انجام شده بود ، وقوع زلزله‌ای با بزرگی 2/6 ریشتر در نزدیکی کمشچه اعلام و افزود: این زلزله فرضی ساعت 8 صبح رخ داد و بلافاصله پس از آن تیم های ارزیاب هلال احمر برای بررسی میزان خسارت وارد منطقه شدند و همزمان تیم های امدادی شعب همجوار به عنوان شعب معین به محل حادثه فراخوان و اعزام شدند.

این مقام مسئول بررسی میزان خسارت در منطقه ، امدادرسانی به افراد حادثه دیده، استفاده از تیم‌های جست و جو با کمک‌های سگ‌های زنده یاب و دستگاه‌های زنده‌یاب و ... را از جمله اقداماتی دانست که در این مانور انجام شد و تاکید کرد: کارهای لازم برای شناسایی افراد زنده انجام و خدمات تریاژ و انتقال مصدومین نیز هم از طریق آمبولانس‌های هلال احمر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان یادآور شد: همچنیناقدامات لازم برای اسکان اضطراری آسیب دیدگان فرضی در این مانور انجام شد.

مانور زلزله

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه