English

سید سعید شاهرخی مطرح کرد:

استان همدان در بسیاری از شاخص ها در کشور ممتاز است

استاندار همدان با اشاره به اینکه توانسته ایم بر اساس سند راهبردی که برای استان تعریف کرده ایم به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنیم، عنوان کرد: بر اساس شاخص های اعلامی مراکز رسمی کشور، استان همدان در موارد بسیاری از موارد دارای رتبه ممتاز است.

استان همدان در بسیاری از شاخص ها در کشور ممتاز است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی ، استاندار همدان  روز چهارشنبه در دیدار با اعضای انجمن صنفی رسانه های استان همدان، اظهار داشت: نیروگاه همدان پس از چند سال تعطیلی، احیا و راه اندازی شد یعنی با قطع امید از خارجی‌ها و با توجه به اینکه دانش فنی نیز به ما داده نشده بود ۳۰۰ نیرو به صورت شبانه روزی برای راه اندازی این مجموعه تلاش کردند.

استاندار همدان گفت: سند توسعه استان در بخش های مختلف از جمله حوزه طرح‌های مدیریت شهری براساس چشم انداز و افق بلند مدت و با توجه به ظرفیت ها و شاخص های ممتاز موجود طراحی و تدوین شده است.

وی افزود: استان همدان در بسیاری از شاخص ها در ردیف استان های برتر و ممتاز کشور قرار دارد که اطلاع رسانی در خصوص این ظرفیت ها و توانمندی های بی نظیر وظیفه مهم مطبوعات و اصحاب رسانه است.

شاهرخی با بیان اینکه برج های خشک این نیروگاه توسط متخصصان داخلی راه اندازی شد، ادامه داد: سهم مسوولان در احیای این نیروگاه و رفع موانع پیش روی این طرح با پیگیری های مجدانه و شبانه روزی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

استاندار همدان، توسعه خط ریلی را از دیگر مزیت های شاخص استان برشمرد و گفت: مجموع خطوط ریلی استان از ۳۰ کیلومتر به ۳۵۰ کیلومتر افزایش یافته که نشاندهنده تلاش ویژه دولتمردان در استان و همچنین حمایت ویژه دولت تدبیر و امید در راستای خدمت رسانی بهینه مردم این دیار است.

به گفته شاهرخی، برهمین اساس اجرای خط ریلی تهران - همدان - سنندج در شمال استان و خط دیگری در جنوب استان همدان، دارای ردیف مستقل اعتباری شدند که این هم اتفاق مهمی در مسیر تسریع اجرای این پزوژه های بزرگ برای عمران و آبادانی استان است.

استاندار همدان تصریح کرد: خط ریلی تهران - همدان- سنندج نیز به ملایر وصل می شود و از این طریق می توان راهی نهاوند و کرمانشاه شد و ایستگاه راه آهن تویسرکان تا نوروز ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: برخی افراد نسبت به راه اندازی قطار شهری ایراد می گیرند در حالیکه اجرای این پروژه با قدرت لابی و چانه زنی فضای شهری همدان را برای ۵۰ تا ۱۰۰ سال آینده آماده می کند.

استاندار همدان با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند با دوری از حواشی و توجه به هم‌افزایی با سایر نهادهای مرتبط، مسیر اعتلای استان را هموار کنند، افزود: برای ارتقای جایگاه رسانه و بهره‌مندی بهتر مردم از این ظرفیت، سند اطلاع رسانی استان همدان تدوین و به همه دستگاه ها ابلاغ شده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه استان همدان ظرفیت بسیار بالایی دارد و تصمیمات و اقدامات نیز باید در شأن مردم و قابلیت های آن باشد، اظهار داشت: اصحاب رسانه نقش مهم و بی بدیلی در توسعه استان برعهده دارند.

وی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ کشور و لزوم زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم دراین انتخابات، تاکید کرد: رسانه‌ها کمک کنند تا انتخاباتی پیشرو، پرشور و با حضور و مشارکت حداکثری مردم در استان برگزار کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه