English

سید سعید شاهرخی مطرح کرد:

نرخ بیکاری ۱.۷ براساس سند اشتغال استان همدان

استاندار همدان ضمن اشاره به سند اشتغال استان همدان از نرخ بیکاری 1.7 در پایان برنامه ششم توسعه در استان خبر داد.

 نرخ بیکاری 1.7 براساس سند اشتغال استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی ، استاندار همدان در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با بیان اینکه براساس سند اشتغال استان همدان سالانه ۲۰ هزار شغل در همدان ایجاد خواهد شد، گفت: در پایان برنامه ششم توسعه باید نرخ بیکاری استان به 1.7 درصد برسد تا به همه تعهدات در زمینه اشتغال عمل شده باشد.

 

سالانه 20 هزار شغل ایجاد می شود

وی ضمن قدردانی از رتبه‌های استان در بحث اشتغال تأکید کرد: این آمارها امیدوار کننده است اما کافی نیست. 

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده به طور میانگین 5 میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری می‌شود، تصریح کرد: قرار است به طور میانگین سالانه 20 هزار شغل و در مجموع 60 هزار شغل ایجاد شود. 

شاهرخی با اشاره به افتتاح دهمین شهرستان همدان با نام درگزین بیان کرد: باید در سند توسعه استان همدان این شهرستان به صورت مجزا دیده شود چراکه این منطقه از مناطق با اصالت و با پتانسیل بالا بوده و از دیرباز مرکزیت تجارتی داشته است. 

استاندار همدان با اشاره به وجود تسهیلات یک هزار و 200 میلیارد تومانی در بخش اشتغال، تأکید کرد:  باید علاوه بر شناخت نیروی کار، فرصت‌ها را بشناسیم و از تولیدکننده حمایت کنیم. 

استاندار همدان با بیان اینکه براساس سند اشتغال استان همدان سالانه ۲۰ هزار شغل در همدان ایجاد خواهد شد، گفت: در پایان برنامه ششم توسعه باید نرخ بیکاری استان به 1.7 درصد برسد تا به همه تعهدات در زمینه اشتغال عمل شده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی