English

سید سعید شاهرخی در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی مطرح کرد:

نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت کشور

استاندار همدان در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی در همدانضمن اشاره به جایگاه معلمان و فرهنگیان به نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت کشور پرداخت.

نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت کشور

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی،  استاندار همدان پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی خاطرنشان کرد: امروزه هدایت و پیشرفت کشور در گرو دقت و تعلیم و تربیت فرزندان است که در دو دوره نوجوانی و جوانی باید به خوبی تربیت شوند.

 

نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت کشور

جامعه فرهنگی از دیرباز در جریان پیروزی انقلاب حضور اثر بخشی داشته و این حضور پررنگ پس از گذشت ۴۰ سال همچنان ادامه دارد.

شاهرخی با بیان اینکه جایگاه معلمان و فرهنگیان در آحاد مختلف جامعه بسیار والا و مقدس است عنوان کرد: اگر توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم بعد از توکل برخدا، خون پاک شهدا و همچنین شهیدان فرهنگی بود.

وی مطرح کرد: حکومت اسلام ناب مدیون خون شهدایی است که با جان فشانی، انقلاب را از چنگ دشمنان نجات دادند.

استاندار همدان در پایان ضمن تسلیت به خانواده حجت الاسلام مصطفی قاسمی افزود: استان همدان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و پلیس انتطامی با افرادی که مخل نظم و امنیت هستند به شدت برخورد خواهد کرد همانطور که قاتل این مرحوم را در کمتر از ۲۴ ساعت به سزای اعمال خود رساندند.

استاندار همدان در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی خاطرنشان کرد: امروزه هدایت و پیشرفت کشور در گرو دقت و تعلیم و تربیت فرزندان است که در دو دوره نوجوانی و جوانی باید به خوبی تربیت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر