English

سید سعید شاهرخی؛

استان را به سرعت از حضور اراذل پاکسازی خواهیم کرد

استاندار همدان روز پنجشنبه در یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان با گرامیداشت 12 اردیبهشت روز معلم با انزجار از حادثه روز شنبه و کشته شدن طلبه همدانی از پاکسازی اراذل در استان خبر داد.

استان را به سرعت از حضور اراذل پاکسازی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سید سعید شاهرخی، استاندار همدان روز پنجشنبه در یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان، با انزجار از حادثه روز شنبه و کشته شدن طلبه همدانی از نیروی انتظامی، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و سپاه برای به هلاکت رساندن قاتل شرور قدردانی کرد.

 

پاکسازی استان از اراذل

وی با اشاره به اینکه در این استان در همه قوا، وحدت و یکپارچگی وجود دارد، تاکید کرد: در برنامه ای فوری، به سرعت استان را از حضور اراذل و اوباش پاکسازی خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم امنیت استان را به خطر بیاندازند.
شاهرخی با گرامیداشت 12 اردیبهشت روز معلم اظهار داشت: ارج نهادن به مقام شامخ معلم و ارج نهادن به علم و دانش از وظایف همه مردم و مسئولان است.
وی عنوان کرد: شهید مطهری استاد کم نظیر، نو اندیش، با تفکر و به روز بود و آثار ارزشمند وی مرجعی برای تعلیم و تربیت دانشگاه ها است.
استاندار همدان تاکید کرد: امروز هدایت، پیشرفت و توسعه کشور در گرو تعلیم و تربیت فرزندانمان در آموزش و پرورش است.
وی با بیان اینکه جامعه فرهنگی ما از دیرباز در همه زمینه ها حضور اثر بخش داشته است، ادامه داد: چهار هزار و 600 شهید فرهنگی و 36 هزار دانش آموز فرهنگی حاصل تعهد جامعه فرهنگی به انقلاب اسلامی است.
شاهرخی اضافه کرد: اگر ما توطئه های مختلف را پشت سر گذاشته ایم حاصل خون پاک شهداست که تضمین کننده انقلاب اسلامی هستند.
یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در همدان، مسئولان و جمعی از فرهنگیان این استان همزمان با 12 اردیبهشت روز معلم در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر