English

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر خبر داد:

تخریب ۲۰ مکان مصرف مواد مخدر در فلاورجان / دستگیری ۲۶ عامل اصلی عرضه مواد افیونی

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: درپی تخریب 20 مکان مصرف مواد مخدر در شهرستان فلاورجان 26 عامل اصلی عرضه مواد افیونی بین معتادان دستگیر شدند

تخریب 20 مکان مصرف مواد مخدر در فلاورجان / دستگیری 26 عامل اصلی عرضه مواد افیونی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر از دستگیری ۲۶ نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این طرح  بیش از 90کیلو از انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و در این رابطه 300 دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

وی به دستگیری 90 معتاد متجاهر در طرح مذکور اشاره کرد و اظهار داشت:  70 نفر از این افراد  مرد و 20 نفر زن بودند که پس ازغربالگری تحویل مراکز  ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح  ۲۰ مکان  عرضه و استعمال موادمخدر با دستور دادستان شهرستان فلاورجان  تخریب و 2  منزل نیز که در آن استعمال و فروش مواد مخدر انجام می شد با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار این گونه طرح ها و برنامه های مقابله ای پلیس گفت: ماموران پلیس تمامی فعالیت های مجرمانه را به طور هوشمندانه رصد کرده و با مجرمان برابر قانون برخورد می کنند و اجازه نخواهند داد عده ای فرصت طلب با اقدامات شرارت آمیز خود امنیت و آرامش استانی که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و 23 هزار شهید دوران دفاع مقدس در آن آرمیده اند را بهم بریزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه