English

سیاوش محمدی خبر داد:

تشدید وزش باد از عصر امروز در استان اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از بعدازظهر امروز وزش باد شدید اغلب مناطق استان را در می نوردد.

تشدید وزش باد از عصر امروز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی و پیرو هشدار صادره از بعدازظهر امروز سرعت وزش باد در سطح استان تشدید شده و در اغلب مناطق استان (به ویژه امشب و فردا) تند تا شدید پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: از فردا تا روز جمعه هفته جاری با حاکمیت کامل سامانه بارشی در استان اردبیل ، شاهد بارش باران (گاهی به صورت رگبار) و برف و کاهش دما خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: تمرکز بارش ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان بوده در حالیکه در مناطق شمالی استان از امروز تا پایان هفته جاری آسمان استان غالباً ابری و مه آلود همراه با هوای نسبتاً سرد و در بعضی ساعات با بارش باران (به ویژه روز چهارشنبه) انتظار می رود.

محمدی تصریح کرد: این سامانه بارشی تا صبح دوشنبه هفته آینده در سطح استان فعال خواهد بود و بارش به صورت متناوب (به ویژه روز چهارشنبه تا عصر پنجشنبه هفته جاری و روز یکشنبه هفته آینده) تداوم خواهد داشت.

وی افزود: همچنین از روز پنجشنبه (۳۰ بهمن) به دلیل تغییر جریانات جوی، با کاهش محسوس دمای هوا، بارش در مناطق مرکزی و بویژه جنوب استان به برف تبدیل می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه