English

سیاوش محمدی خبر داد:

وزش باد شدید در اردبیل/ ورود سامانه بارشی سرد به استان

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: وزش باد شدید نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل را در می نوردد.

وزش باد شدید در اردبیل/ ورود سامانه بارشی سرد به استان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم جوی پایدار در غالب مناطق استان است؛ هرچند در نوار شمالی استان جوی نسبتاً ناپایدار حاکم شده است که طی امروز و فردا بر شدت این ناپایداری ها به تدریج افزوده خواهد شد و آسمان این نواحی ابری گاهی مه آلود همراه با بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: طی مدت مذکور آسمان سایر نواحی صاف تا قسمتی ابری و در نواحی مرکزی و جنوبی استان شاهد وزش باد جنوبی (گاهی تند) خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: روز سه شنبه با تشدید وزش باد گرمیج بر دمای هوا در نواحی مرکزی به صورت محسوسی افزوده خواهد شد.

محمدی بیان کرد: از اواخر وقت سه شنبه با ورود سامانه بارشی سرد و فعال به استان اردبیل شاهد ابرناکی، کاهش دمای هوا، رخداد پدیده مه و بارش متناوب باران و برف خواهیم بود.

وی افزود: این سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده فعال خواهد بود که با توجه به شدت بارش ها طی روز چهارشنبه شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز پنج شنبه با افت محسوس دمای هوا در غالب مناطق استان بارش به صورت برف انتظار می رود که در جاده ها و گردنه های کوهستانی و برف گیر استان موجب اختلال در تردد جاده ای می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه