English

علی زینی وند:

به عنوان مسئول امنیتی درب انبارها را باز خواهم کرد

استاندار کرمان گفت: هرجا هر ذخیره‌ای در استان باشد و کمبودی در آن کالا احساس شود بدون اجازه شما درب انبارها را باز و کالاها را در بازار توزیع می‌کنیم.

به عنوان مسئول امنیتی درب انبارها را باز خواهم کرد
به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، علی زینی‌وند استاندار کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: اگر در  بازار کمبود داشته باشیم بدون مصوبه درب انبارها را باز می‌کنم و مدیران موظف هستند که وضعیت استان را به خوبی به مرکز منتقل کنند تا آنها سهمیه کافی و به‌موقع به استان اختصاص دهند.

زینی وند با تاکید بر ورود دستگاه قضایی به بحث بازار گفت :دستگاه قضایی با مدیران و کاهلانی که باعث کمبود کالاها در استان می شوند و و حتی با مدیران ما نیز که کم کاری‌ها انجام دادند، برخورد جدی کنند.

وی با تاکید بر پهناوری استان و توجه به تمام مناطق ادامه داد:  نباید هر روز با کمبود یک کالا روبه رو باشد و نباید معطل اجازه یک فرد در تهران باشیم. لذا مدیران وضعیت استان را به خوبی به مرکز منتقل کنید و بدانید در صورت کمبود هر کالایی، منتظر مجوز بازار نمی‌مانم و درب انبارها را به دستور خودم به عنوان مسئول امنیتی استان باز و در بازار توزیع می‌کنم.

استاندار کرمان تصریح کرد: سالانه میانگین مصرف گوشت مرغ در استان کرمان 75 هزار تن است که حدود 48 هزار تن آن در داخل استان تولید می‌شود این درحالی است که حدود 6000 تن از مرغ تولیدی استان به دلیل جذبه بازار استان‌های دیگر، از استان خارج می‌شود لذا حدود 35 هزار تن گوشت مرغ را خارج از استان تامین می کنیم.

وی خروج مرغ از استان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: باید کمبود مرغ در استان با مرغ منجمد تامین شود و ضمن آنکه هرچه سریعتر سهمیه 1000 تنی مرغ منجمد به استان بیاید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه