English

علی زینی وند :

بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی و بی مسئولیتی ما مدیران است

استاندار کرمان : بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی و بی مسئولیتی ما مدیران است و مدیری که برای جلسه آموزش و پرورش وقت و ارزش نگذارد به درد مدیریت نمی خورد.

بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی و بی مسئولیتی ما مدیران است
به گزارش خبرگزاری موج کرمان،  علی زینی وند استاندار کرمان مدیران غایب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان را توبیخ کرد.

علی زینی وند، درباره غیبت تعدادی از مدیران ارشد استان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: به مدیرانی که اهمیت نمی دهند، اخطار می دهم و باید کسانی که در جلسه امروز غائب بودند، تذکر کتبی داده شود؛ مدیری اگر دیگر بدون عذر موجه در جلسات غیبت کند، حق شرکت در هیچ جلسه استانداری را ندارد.

نماینده ارشد دولت در استان کرمان گفت: شورای آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت نسل آینده این استان سروکار دارد و از مهم ترین جلسات استان می باشد؛  از این به بعد تذکر نمی دهیم، برخورد می کنیم؛ مدیری که حرمت خود را حفظ نمی کند، پیش ما هم حرمت ندارد.

وی در ادامه از مدیرانی که به امور مردم و حوزه خود تعهد ندارند، افزود: بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی و بی مسئولیتی ما مدیران است و مدیری که برای جلسه آموزش و پرورش وقت و ارزش  نگذارد به درد مدیریت نمی خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه