English

در ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کروناویروس استان کرمان مطرح شد؛

شیب ملایم افزایش بیماران کرونایی در کرمان

در سطح استان کرمان اکنون 12 شهرستان در وضعیت آبی و 10 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان سیرجان دو روز گذشته از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرده است.

شیب ملایم افزایش بیماران کرونایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان و بستری های کرونایی در استان گفت: اجرای هماهنگ و فراگیر طرح شهید سلیمانی موجب امیدواری برای کنترل بیماری شده و در عین حال تاکید همه مدیران ارشد نظام بهداشت و درمان کشور بر شکننده بودن وضعیت بیماری و لزوم مراقبت‌های جدی است.

بصیری افزود: شهرستان سیرجان با توجه به نزدیکی به هرمزگان و راه ارتباطی، باید کنترل‌ها و مراقبت‌ها با جدیت و دقت بیشتری دنبال شود. 

تردد کامیون‌ها از داخل شهر سیرجان دلیل افزایش آمار کرونا

براساس این گزارش، فرماندار سیرجان در ارتباط ویدئویی با ستاد استانی مقابله با کرونا، حجم بالای تردد مسافران به سمت هرمزگان در ایام دهه فجر، تردد کامیون‌ها از داخل شهر سیرجان را از دلایل افزایش بیماری در شهرستان عنوان کرد.

سهراب بهاء‌الدینی افزود: سیرجان مرکز ثقل شهرستان‌‌های اطراف است و با توجه به اینکه در ایام پایانی سال، افراد برای خرید مراجعه دارند می تواند بر روند بیماری تاثیر بگذارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی