English

جانشین انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال

جانشین انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال از یک دستگاه وانت در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سرهنگ رضا زارعی، جانشین انتظامی استان همدان روز پنجشنبه در تشریح این خبر با اشاره به کشف  لوازم خانگی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال، افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ با اجرای ایست و بازرسی در مسیر گل تپه - کبودرآهنگ، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۶۵ دستگاه آبمیوه گیری چند کاره و ۱۵ دستگاه جارو برقی قاچاق که از استان های غربی به مقصد مرکز کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.
 
جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: ارزش ریالی لوازم کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
 
سرهنگ زارعی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک به حمل و نگهداری کالای قاچاق موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گفته رییس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی استان همدان، بیش از  ۱۶ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه در این استان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ مجتبی محمدی با بیان اینکه سه هزار قاچاقچی کالا دستگیر و سه هزار و ۲۰۰ پرونده قاچاق امسال در این استان تشکیل شده است، افزود: ۲۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق ۹ ماه نخست امسال در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه