English

سرهنگ به گذر خبر داد:

کشف بیش از ۷۵ دستگاه بیت کوین در همدان

جانشین انتظامی استان همدان از کشف بیش از 75 دستگاه بیت کوین در همدان خبر داد.

کشف بیش از 75 دستگاه بیت کوین در همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ فرامرز به گذر، جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به  کشف بیش از 75 دستگاه بیت کوین در همدان، گفت:  کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری پلیس اطلاعات استان پس از هماهنگی های قضائی به آدرس مذکور که در داخل یک سنگبری در جاده همدان به ملایر قرار داشت، گفت: مالک سنگبری بیان داشت، در انتهای سنگبری شخصی با اجاره زمین بنده اقدام به ایجاد اطاقکی فلزی کرده و از برق سنگبری استفاده و دستگاه هایی در داخل اطاقک نصب و مشغول به فعالیت است.

 

 کشف بیش از 75 دستگاه بیت کوین در همدان

سرهنگ به گذر ادامه داد: با راهنمایی مالک سنگبری به محل اطاقک مراجعه و 75 دستگاه استخراج ارز دیجیتالیا بیت کوین کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: دستگاه های بیت کوین هیچ گونه اسناد و مدارکی نداشته و به صورت غیر قانونی و قاچاقی وارد کشور شده و برق مورد استفاده نیز غیر مجاز بود که با توجه به فعالیت صورت غیر قانونی متهم با هماهنگی با شرکت برق همدان  برق دستگاه ها قطع شد.

وی بیان کرد: دستگاه های بیت کوین، 2 دستگاه مودم به همراه سیم کارت های مربوطه و کابل های برق و شبکه جمع آوری و به همراه مالک آن به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ به گذر ادامه داد: ارزش تقریبی دستگاه های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان،5 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

جانشین انتظامی استان در پایان با اشاره به  کشف بیش از 75 دستگاه بیت کوین در همدان و تاکید بر برخورد قاطع پلیس با این گونه افراد که اقدام به کسب درآمد از طرق غیر قانونی می کنند، گفت: از شهروندان انتظار داریم که در صورت مشاهده این گونه موارد از طریق تلفن 110 پلیس را مطلع کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • نادری

    متاسفانه چند روز گذشته خبر افزایش مصرف برق در همدان شیراز واراک رسانه ای شد که این خبرها حاکی از این است که عده ای درحال استخراج بیت کوین هستن.موندیم دستگاه استخراج بیت کوین از کدام مبادی ورودی به کشور وارد شده .مردم عادی هنوز کلمه بیت کویین نشنیده اند وباور ندارند که چنین پولهایی در جهان رواج دارد.قبلا می گفتند ارز گروههای مافیایی وقاچاقچیان بین المللی است وغیرقانونی است .اگر چنین نیست تولید آن را برای عموم آزاد کنید.لطفا