English

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خبر داد:

توزیع ۲ هزار پرچم برای راهپیمایی خودرویی / آذین بندی ویژه خیابان ها در مناطق ۱۵ گانه

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از توزیع 2 هزار پرچم برای راهپیمایی خودرویی در اصفهان همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

توزیع 2 هزار پرچم برای راهپیمایی خودرویی / آذین بندی ویژه خیابان ها در مناطق 15 گانه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ایمان حجتی به توزیع دو هزار پرچم در مسیرهای خودروهای شرکت کننده در راهپیمایی خودرویی روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان و مناطق، توزیع پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیرهای راهپیمایی خودرویی انجام می شود. همچنین فضاسازی میدان امام(ره) با نصب پرچم ها و ...، فضاسازی مسیرها، جایگاه مراسم تلویزیونی در میدان امام(ره) از سوی شهرداری اصفهان صورت می گیرد.

وی در ادامه در خصوص دیگر اقدامات، فضاسازی شهری و گرامیداشت این ایام از سوی شهرداری اصفهان گفت: 6 مجموعه طرح از سوی اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان، طراحی و منتشر و در این طرح ها با کلید واژه" فجر فاطمی" و " ایران قوی" به مفاهیم آزادگی، امید، عزت، اقتدار، حضور سرافرازانه و ... پرداخته شد.  

ایمان حجتی افزود: 200 جفت لمپوست و دیگر ظرفیت های تبلیغات محیطی شهرداری اصفهان نیز به این موضوع اختصاص یافت و به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر خاطره انگیز فجر انقلاب اسلامی، تداوم حضور مردم در صحنه و تصاویر شهدا مزین شد.  

*آذین بندی ویژه خیابان ها در مناطق 15 گانه

وی گفت: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان و مناطق 15 گانه نیز در هر منطقه یک خیابان و یک محور را به طور ویژه آذین بندی کرده و در مجموع بیش از 2 هزار پرچم ایران در پایه پرچم های سطح شهر و ... نصب شد. علاوه بر آن، رینگ های ترافیکی شهر اصفهان و ... هم در این ایام به المان های نوری و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، مزین گردید.   

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان اضافه کرد: تعداد 30 عدد قاب نیز در مناطق 15 گانه نصب شد که با جمله محوری " در هوای آن روزها" در قالب سازه های چندبعدی، شعارهای امیدبخش را در قاب پنجره، آسمان و با تصویر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به تصویر کشید. 

* نصب تصاویر شهدا در محورهای مختلف به ویژه مسیر گلستان شهدا

به گفته حجتی تصاویر 217 شهید انقلاب نیز در بیش از هفتاد نقطه در مسیر پل بزرگمهر تا گلستان شهدا از سوی منطقه 6 و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نصب و تصاویر این 217 شهید در یک طرح ویژه هم به صورت تجمیعی نصب شده است.  

دهه فجر درد اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه