English

آمار جدید کرونا در استان کرمان تا عصر دوشنبه؛

بستری ۳۸ بیمار و مرگ یک نفر در شبانه‌روز گذشته

سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان درباره‌ی آمار روز گذشته بستری‌شدگان و جان‌باختگان کرونادر استان گفت: «طی شبانه‌روز گذشته، 38 بیمار جدید در استان بستری‌ شده‌اند و یک نفر نیز جان خود را از دست دادند».

 بستری 38 بیمار و مرگ یک نفر در شبانه‌روز گذشته

به گزارش خبرگزاری موج کرمان ،دکتر مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان  با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 38 بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: «21 نفر از آن‌ها از حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، یک نفر از بیماران جدید بستری از حوزه‌ی دانشگاه رفسنجان ، 12 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی ، 1 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و سه نفر از بستری‌شدگان از حوزه‌ی دانشگاه جیرفت هستند.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: در حال حاضر، 145 بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

شفیعی ادامه داد: «82 نفر از بیماران بستری در حوزه‌ی علوم‌پزشکی کرمان، هشت نفر حوزه‌ی علوم‌پزشکی رفسنجان، 13 نفر حوزه‌ی جنوب، هفت نفر در حوزه‌ی دانشگاه بم و 35 نفر از حوزه‌ی دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان بستری هستند و خدمات بیمارستانی به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی شفیعی : از ابتدای اپیدمی تاکنون 16 هزار و 284 نفر در استان، به‌دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند.

وی  سپس اظهار کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته، یک بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند که از مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان است.

لازم به ذکر است  از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تاکنون، 2462 نفر به دلیل ابتلا به کووید ـ 19 جان خود را از دست داده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی