English

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد؛

شاخصه مهم سرمایه انسانی دستگاه قضایی نفوذ ناپذیری است

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: شاخصه مهم سرمایه انسانی دستگاه قضایی، خود اتکایی، ایمان، تقوا، صلابت و نفوذناپذیری است که قضات جوان این مجموعه از آن برخوردارند.

شاخصه مهم سرمایه انسانی دستگاه قضایی نفوذ ناپذیری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید فرهمندزاده رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: قاضی پاک دست، نفوذناپذیر، قانون مدار و با مناعت طبع سرمایه دستگاه قضایی است که باید مورد تشجیع، تفقد و تجلیل قرار گیرد.

وی در حاشیه جلسه شورای معاونین دادگستری استان یزد، اظهار داشت: شاخصه مهم سرمایه انسانی دستگاه قضایی، خود اتکایی، ایمان، تقوا، صلابت و نفوذناپذیری است که قضات جوان این مجموعه از آن برخوردارند.

وی با اشاره به رد رشوه توسط ایمان جعفری، قاضی جوان دادگاه انقلاب مهریز، تصریح کرد: از این دست اتفاقات زیاد رخ می دهد که روی آن کار رسانه ای صورت نمی گیرد.

این مقام قضایی ابراز داشت: در این مورد اخیر وکیل پرونده به بهانه میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، جعبه ای شکیل محتوی دو عدد سکه تمام  بهار آزادی را روی میز قاضی می گذارد با این عنوان که این هدیه مناسب برای روز زن است آن را به قاضی پرونده ای که در آن خود موکل یک مجرم مواد مخدر با اوزان بالا بوده عرضه و ارائه می کند، غافل از اینکه این قاضی جوان، مجرد است و از سلامت نفس و نفوذ ناپذیری ویژه ای برخوردار است.

رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد دستگاه قضایی، اکثریت وکلا را افرادی متدین و قانونمند ذکر کرد و افزود: اما باید اذعان کرد در میان قاطبه قشر وکیل که متعهد و متدین هستند، افراد دون پایه و حقیری پیدا می شوند که برای رسیدن به مطامع دنیوی، از التزام به قانون و اخلاق مداری خارج می شوند و مقصود خود را با مبادرت به امور غیر قانونی و اعمال نفوذ به غیر حق دنبال می کنند.

در پایان وی بر همکاری مردم با ستاد خبری حفاظت و اطلاعات پیرامون سالم سازی دستگاه قضایی و نهادهای همزیست تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه