English

قاضی نفوذ ناپذیر یزدی تقدیر شد

با حضور رئیس کل و شورای معاونین دادگستری استان یزد از قاضی جوان و نفوذ ناپذیر دادگاه انقلاب استان یزد تجلیل شد.

قاضی نفوذ ناپذیر یزدی تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: قاضی پاک دست، نفوذ ناپذیر، قانون مدار و با مناعت طبع سرمایه دستگاه قضایی است که باید مورد اعتزاز، تکریم، تشهیر و تجلیل قرار گیرد.

با حضور رئیس کل و شورای معاونین دادگستری استان یزد از قاضی جوان و نفوذ ناپذیر دادگاه انقلاب استان یزد تجلیل شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اعطای لوح تقدیر در جلسه شورای معاونین دادگستری استان یزد، از ایمان جعفری، قاضی جوان و نفوذ ناپذیر دادگستری شهرستان مهریز تشکر کرد.

در بخشی از متن این لوح آمده است:

« عزت نفس شما و شکست ناپذیری و مغلوب نشدن در برابر وسوسه مالی ارباب رجوعی در امر قضا، ستودنی است که از آثار این عزت نفس، احساس ارزشمندی و تن ندادن به ذلت و خواری، پرورش شخصیت مستحکم، تقویت اراده و خودباوری و ظلم ستیزی است که شما در این آزمون الهی سربلند در آمدید.

 لذا اکنون به مصداق حدیث شریف رضوی ( مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ) این لوح سپاس  تقدیم شما می گردد.البته باید دائماً هشیار بود و معارف دینی خود و معارف انقلابی خود را هر چه میتوان مثل پاره‌های پولاد تعمیق کرد .

امید است همواره درظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در تمام شئون زندگی موفق و مؤید باشید. »

وی در پایان اضافه کرد: روحیه ایثار گری و عدم اقبال او به متاع دنیوی موجب شد این قاضی در اقدام ثانوی تحسین برانگیز بلافاصله پس از تعزیز و تجلیل در طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شرکت کرد و در یک اقدام خداپسندانه دیگر، هدیه نقدی دادگستری را نیز به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد که این عمل نیز نشان از سخاوت، جوانمردی، مناعت طبع و احسان این قاضی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه