English

بانوان رکن سازنده یک جامعه مترقی و رو به رشد هستند

رئیس کل دادگستری استان یزد در مراسم میلاد حضرت فاطمه(س) و تجلیل از مقام مادر و روز زن، اظهار داشت: یکی از شاخصه های بانوان قدرت تحول و تحمل است که از آن می توان به عنوان شاخصه های مدیریت مطلوب نیز یاد کرد.

بانوان رکن سازنده یک جامعه مترقی و رو به رشد هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: برای موفقیت در مدیریت، باید قدرت تحول و قدرت تحمل را بالا برد.

وی در مراسم میلاد حضرت فاطمه(س) و  تجلیل از مقام مادر و روز زن، اظهار داشت: یکی از شاخصه های بانوان قدرت تحول و تحمل است که از آن می توان به عنوان شاخصه های مدیریت مطلوب نیز یاد کرد.

وی افزود: حضور زنان در صحنه کار وتلاش در عرصه های مختلف اجتماع یک نوع ایثار و از خود گذشتگی است که با هیچ وجهی قابل جبران نیست.

این مقام قضایی زن را رکن سازنده اجتماع خواند و اظهار داشت: اگر زن نقش تربیتی و آموزشی خود را به خوبی ایفا نمایند جامعه ای رو به رشد و مترقی خواهیم داشت.

دهشیری با اشاره به کلام حضرت امام راحل (ره) که می فرمایند: " از دامن زن است که مرد به معراج می رود" ابراز کرد: در این تعبیر حضرت امام جایگاه و منزلت زن را به خوبی بیان کرده است و اگر در سرنوشت بزرگان تحقیق کنیم خواهیم دید که در کنار همه مردان بزرگ نام زنان بزرگ نیز آمده است.

این مقام عالی قضایی عنوان کرد: اگر زنان در ابعاد مختلف زندگی خود حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو و اسوه قرار دهند شاهد جامعه ای سالم و مملو از فرهنگ ایثار، فداکاری و گذشت می شویم.

لازم به ذکر است این مراسم همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر استان برگزار و در پایان  از تمامی بانوان قضایی و اداری شاغل در دادگستری تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه