English

اجرای طرح واکسیناسیون کرونا به زودی در قم

استاندار قم از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در آینده نزدیک در قم خبرداد.

اجرای طرح واکسیناسیون کرونا به زودی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین محموله واکسن کرونا خریداری و وارد کشور شده و به موازات تولید داخل بحث واکسیناسیون نیز در دستور کار ستاد ملی کرونا قرار گرفته‌است.

وی افزود: شروع واکسیناسیون کرونا در استان تابع یک سری زمانبندی‌ها و اولویت بندی‌هایی است که از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه شروع واکسیناسیون را نباید به منزله پایان کرونا بپنداریم چرا که واکسیناسیون بتدریج و بر اساس اولویت بندی‌ها صورت خواهد گرفت افزود: بر اساس گزارش‌هایی که ارایه شد ما با یک خیز جدید کرونا مواجه هستیم که اگر رعایت پروتکل‌ها جدی گرفته نشود احتمالا در پایان فصل زمستان با موج چهارم این بیماری مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: تمام تدابیر ستاد کرونا براین است که هم پیشگیری کند و هم تمام محدودیت‌ها را ادامه دهد تا این بیماری وارد موج چهارم خود نشود در عین حال تمام تدابیر و تلاش ها نیز برای انجام واکسیناسیون مطابق زمانبندی و اولویت بندی مشخص شده انجام خواهد پذیرفت.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه‌های ستاد ملی کرونا برگزاری آزمون زبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها به شرط اینکه اگر دانشجویی می‌خواهد از اتاق استفاده کند تنها یک نفر در آن حضور داشته باشد نیز از دیگر مصوبه‌ها بود.

وی در ادامه با بیان اینکه کلاس‌های عملی با زمان بندی انجام خواهد شد افزود: مصوبه دیگر راجع دولت الکترونیک بود و همه دستگاه‌ها مکلف شدند تا پایان سالجاری سه فعالیت خود را که بیشترین مراجعه را دارد به صورت الکترونیکی ارائه کنند که از تمام دستگاه‌های اجرایی استان خواسته می‌شود برای این مصوبه اقدام نمایند.

وی تمدید مهلت استفاده از تسهیلات کرونایی تا نیمه اسفند را نیز از دیگر مصوبه‌های جلسه امروز ستاد کرونا ذکر کرد و گفت: در بخش‌های فرهنگ و هنر، گردشگری و ورزش و جوانان آن گروه هایی که از کرونا آسیب پذیر هستند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی