English

صدیق تقی زاده:

فعالیت‌ های آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری قم، فعالیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بی‌نظیر و موثر دانست.

فعالیت‌ های آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، صدیقه صدیق تقی زاده در مراسم تجلیل از همکاران شاغل در اداره کل فنی و حرفه ای ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره و گرامیداشت مقام زن و ایام الله دهه مبارک فجر، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را بعنوان الگوی تمام عیار برای مردان و زنان بر شمرد.

وی اظهار داشت در زمانی که همه از داشتن دختر خجالت می کشیدند خداوند رحمان هدیه ای به پیامبر عنایت کرد و وجود مبارک پیامبر نه با سجده بلکه با نماز تمام شکرگذار این نعمت الهی بود.

️مشاور استاندار قم اظهار داشت: در تمام لحظه لحظه زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها درس و پیام برای تمام اعصار وجود دارد که بانوان با تاسی از ایشان راه سعادت دنیا و آخرت را طی می کنند.

️مدیر کل امور بانوان استانداری قم در ادامه با تجلیل از زحمات همکاران مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان قم با اشاره به ماموریتهای مشترک در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از جمله بانوان سرپرست خانوار، نقش این آموزش ها را بی نظیر دانسته و مراتب قدردانی را اعلام نمود.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش های مجموعه آموزش فنی و حرفه ای شاهد توانمند سازی بانوان در حوزه های مهارتی در استان قم باشیم و این مساله با مشارکت فعالانه هر دو دستگاه امکان پذیر است.

خاطرنشان می شود مراسم تجلیل از همکاران زن به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه