English

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم مطرح کرد؛

دهه کرامت فرصتی برای معرفی دختران برتر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: باید از فرصت دهه کرامت برای تقدیر و معرفی دختران برتر استفاده کرد.

دهه کرامت فرصتی برای معرفی دختران برتر

به گزارش خبرگزاری موج قم، صدیقه صدیق تقی زاده در جلسه ستاد تسهیلات امور زائرین استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به فرصت ویژه دهه کرامت ، اظهار داشت: از فرصت دهه کرامت باید در راستای معرفی نگاه دینی به زنان و دختران استفاده کرده و مراتب تقدیر از زنان و دختران برتر را به عمل آوریم.

وی ادامه داد: امسال همانند سال‌های گذشته برنامه تجلیل از دختران برتر استان قم را در 15 بخش داریم، همچنین جلسه مجمع مشورتی دختران نخبه استان را با حضور استاندار برگزار می‌کنیم، همچنین برگزاری برنامه‌هایی را در سطح شهر قم  همچون نشست کتابخوان به مناسبت دهه کرامت در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم افزود: یک سری تشکل‌های مردمی در استان داریم که محور کار آن‌ها دختران و بانوان هستند و چندین هزار دختر را زیرپوشش برنامه‌های خود دارند، نحوه ارائه مجوز برای برگزاری جشن توسط این تشکل‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مشخص شود.

صدیق تقی زاده فعالیت در فضای مجازی در دهه کرامت را ضروری دانست و تصریح کرد: اما با توجه به حضور زائران در دهه کرامت در شهر قم باید چهره شهر به گونه ای باشد که زائر احساس کند که زمان میلاد حضرت معصومه(س) است و خلاء جشن‌های عمومی کاسته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه