English

در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح شد؛

محدودیت‌های شدید کرونایی در میناب/برخورد قضایی با برگزارکنندگان مراسم عروسی

فرماندار ویژه میناب از اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی با توجه به زرد شدن وضعیت این شهرستان خبر داد و گفت: برخوردهای قانونی با برگزار کنندگان مجالس عروسی صورت می‌گیرد.

محدودیت‌های شدید کرونایی در میناب/برخورد قضایی با برگزارکنندگان مراسم عروسی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مجید سلحشور» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج در خصوص وضعیت میناب و اعمال محدودیت‌های مناطق زرد، عنوان کرد: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مبنی بر تغییر وضعیت میناب، این شهرستان در پهنه رنگ زرد کشور قرار گرفته است، از این رو محدودیت‌هایی در نظر گرفته خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت ادارات نیز بیان داشت: دستگاه‌هایی که خدمات ضروری ارائه می‌کنند با همه کارکنان خود به فعالیت خود ادامه خواهند داد و سایر دستگاه‌های اجرایی با دوسوم کارکنان و سایرین نیز به‌صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

سلحشور با اشاره به اینکه مأموریت‌های ادارات غیرضروری لغو خواهد شد، اظهار داشت: همه جلسات در فضاهای سربسته حداکثر با حضور ۳۰ نفر باید برگزار شود و فعالیت مشاغل گروه چهار معلق خواهد شد.

فرماندار ویژه میناب با بیان این‌که دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و مدارس به جز مدارسی که امکان آموزش غیرحضوری ندارند، تعطیل خواهند بود، گفت: مدارس روستایی در توافق که با شورای آموزش‌وپرورش استان هرمزگان انجام شده و به تائید مرکز بهداشت شهرستان نیز رسیده‌اند، امکان برگزاری کلاس درس ضمن رعایت ضوابط بهداشتی فعالیت خواهند داشت.

وی اظهار داشت: برگزاری تمامی مراسمات آئینی به جز نماز جمعه که در همه شهرهای با وضعیت رنگ زرد در حال برگزاری است، ممنوع خواهد بود مگر ستاد کرونا در این رابطه مجوزهایی را صادر کند.

سلحشور با اشاره به اینکه ممنوعیت ترددهای شهری از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح بدون مجوز ستاد کرونا جریمه ۲۰۰ هزارتومانی در پی خواهد شد، گفت: تنها خودروهایی که برای امور اضطراری تعبیه شده‌اند و مجوز دارند، می‌توانند تردد داشته باشند.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه از همه مردم خواهشمندیم در ایام تعطیلات به شهر میناب سفر نکنند، افزود: مطابق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در تمامی مبادی ورودی استان نیروهای انتظامی و هلال‌احمر حضور خواهند تا با اقناع مردم سفرها کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه هیچ خدماتی به مسافران در شهر میناب در ایام تعطیلات ارائه نخواهد شد، افزود: امیدواریم مردم ما را در این راه همراهی کنند چرا که احتمال قرار گرفتن در پیک چهارم کرونا وجود دارد.

وی با بیان اینکه با برگزاری مراسمات عروسی به‌طور جدی برخورد خواهد شد، اظهار داشت: برخوردهای قانونی در خصوص برگزاری مجالس عروسی صورت می‌گیرد و پرونده‌هایی وجود دارد که در مراجع قضایی در دست بررسی است.

معاون استاندار هرمزگان در خاتمه با اشاره به اینکه مردم طوری برنامه‌ریزی کنند که خریدهای خود را به روزهای پایانی سال نیندازند، افزود: تجمع در هر مکانی ممنوع است و اگر صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند و باعث تجمع شود برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه