English

رسول کوهستانی پزوه :

مردم در مرکز توجه و احیاء گمرک قرار دارند

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: از نگاه گمرک مردم در مرکز توجه و احیا قرار دارند و باید از تولید و تجارت در راستای نوسازی حمایت کنیم.

 مردم در مرکز توجه و احیاء گمرک قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رسول کوهستانی پزوه در نشست با هیات رئیسه خانه صنعت و معدن اصفهان به بسته های حمایتی رونق و جهش تولید گمرک اشاره کرد و بیان داشت : تمام  تلاش خود کرده ایم که آنچه قانون گذار تحت عنوان " گمرک می تواند" بیان داشته به طور کامل برای مردم و فعالان اقتصادی در حداکثر حالت ممکن انجام دهیم.

وی  تسهیلات استرداد حقوق ورودی ، اخذ ضمانت نامه ، ارزیابی در محل  برشمرد و بیان داشت :در سال 98  مبلغ 37 میلیارد و 500 میلبون تومان  استرداد حقوق ورودی از طریق گمرک اصفهان داشته ایم که  55 درصد از استرداد حقوق ورودی کل کشور را به خود اختصاص داده ایم .

این مقام مسئول افزایش فعالان مجاز اقتصادی از 4 شرکت به 21 شرکت را در سال جاری  خبر داد و گفت: یکی از تسهیلات 17 گانه فعالان مجاز اقتصادی اخذ ضمانت نامه بانکی یکساله از زمان درخواست می باشد.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان تصویب راه اندازی پایانه گل و گیاه در استان اصفهان نوید بخش رونق صادرات این محصولات دانست و تصریح کرد: رشد 17 برابری صادرات از طریق کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی قابل تقدیر است اما بازهم از کل ظرفیت آن هنوز بهره کامل نبرده ایم.

وی مزایای انبار اختصاصی در خصوص کاهش هزینه های تخلیه ، بارگیری و انبارداری برشمرد و خبرداد: در حال حاضر 34 انباراختصاصی در استان اصفهان داریم که در کشور رتبه اول را دارا هستیم.

رسول کوهستانی پزوه نبود یک بارانداز کانتینری در اصفهان را یک نقطه ضعف دانست و تاکید کرد: گمرک اصفهان با توجه به دارا بودن ریل آهن باز اختصاصی و مجاورت جاده ترانزیتی کشور ظرفیت خوبی جهت با رانداز کانتینر مرکز کشور داراست .

گمرک اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی