English

واقعیت ها و خاطرات امام جمعه سابق سنندج منتشر می شود

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان از انتشار خاطرات و واقعیت های استان کردستان و سنندج از زبان امام جمعه سابق سنندج خبر داد.

واقعیت ها و خاطرات امام جمعه سابق سنندج منتشر می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امین مرادی پیش از ظهر امروز دوشنبه به مناسبت دهه فجر دردیدار با امام جمعه سابق سنندج با اشاره به نقش حاج ماموستا حسامی در تبیین ویژگی‌های انقلاب اظهار داشت: قدردانی از پیشکسوتان انقلاب و معرفی آنان به نسل جدید امری ضروری است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و ایام دهه مبارک فجر، خاطرات ماموستا سید صلاح‌الدین حسامی امام جمعه سابق سنندج و از پیشکسوتان و مجاهدان دوران انقلاب و دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه حاج ماموستا سید صلاح‌الدین حسامی گفت: لازم است در راستای به تصویردرآوردن اقدامات نظام در استان و مجاهدت‌های انجام شده در دوران انقلاب و دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها، خاطرات شفاهی ماموستا حسامی ثبت، ضبط و منتشرشود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان یادآور شد: به زودی با حضور یکی از نویسندگان و خاطره‌نگاران توانمند استان، این خاطرات جمع آوری و پس از ویراستاری و تدوین  در قالب یک کتاب توسط حوزه هنری منتشر می‌شود.

وی با اشاره به انتشار کتاب فرزند کردستان خاطرات حجت الاسلام حیدری نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان در ابتدای انقلاب توسط حوزه هنری استان،گفت: در بخش‌هایی از این کتاب به نقش و تأثیر حاج ماموستا حسامی در امنیت پایدار کردستان به خوبی اشاره شده است.

امام جمعه سابق  با اشاره به ارادت و دوستی خود با معمارکبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب گفت: عشق و علاقه بنده به این بزرگواران و انقلاب اسلامی همچون پروانه‌ای به دور شمع است.

ماموستا صلاح‌الدین حسامی با اشاره به اینکه مردم باید واقعیت‌ها و خدمات نظام را در کردستان به درستی درک کنند گفت: آنچه که در این 42 سال در کردستان از باب رونق و توسعه اتفاق افتاده است قابل مقایسه با طول تاریخ کردستان نیست.

وی با ذکر خاطراتی اضافه کرد: یکی از افراد بسیار تلاشگرو بی ادعا در کردستان حجت الاسلام نورالدین حیدری بود که بدون کوچکترین توقع چه از لحاظ مالی و چه از منظر کسب قدرت سال‌ها در کردستان خدمت کرد.

این عالم انقلابی با قدردانی از پیشنهاد رییس حوزه هنری کردستان در ثبت و ضبط خاطرات خود گفت: امیدوارم بتوانم واقعیت‌ها و ناگفته‎‌های بیشماری را که دارم در اختیار مردم بگذارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه