English

امین مرادی؛

ارتباط نزدیک با اهل فرهنگ و هنر از اولویتهای حوزه هنری کردستان است

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی بعنوان یکی از نهادهای متولی حوزه فرهنگ وهنر ارتباط با اهل فرهنگ وهنر را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

ارتباط نزدیک با اهل فرهنگ و هنر  از اولویتهای حوزه هنری کردستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امین مرادی ظهر امروز در جریان بازدید از حوزه هنری بیجار و در نشست با رئیس و کارکنان آن، اظهار کرد: ارتباط و تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر، یکی از اولویت های حوزه هنری به شمار می رود و این مهم در شهرستان بیجار باید به صورت جدی و ویژه دنبال و پیگیری شود.

وی وجه تمایز حوزه هنری انقلاب اسلامی با سایر نهادهای متولی بخش فرهنگ و هنر را در تعامل و همکاری با اصحاب فرهنگ و هنر، عنوان کرد و افزود: امروز تعامل و همراهی با هنرمندان به مهم‌ترین سرمایه برای یک سازمان متولی فرهنگ و هنر تبدیل شده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: حوزه هنری در استان کردستان به بهترین شکل ممکن با اصحاب فرهنگ و هنر تعامل و همکاری داشته و در سایه این تعامل و همکاری است که تولیدات ارزشمندی در بخش‌های مختلف عرضه شده و برنامه‌های فاخری نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیجار سرزمین غنی و پر از استعداد در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری است، گفت: استفاده از این ظرفیت‌های ارزشمند نیروی انسانی برای تقویت و توجه به فعالیت های فرهنگی و هنری یکی از نیازهای لازم و ضروری است و به همین دلیل حوزه هنری در بیجار باید از این امکان به شکل ویژه بهره‌مند شود.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار با بیان اینکه کار فرهنگی در ساعات اداری و در قالب بخشنامه و دستورالعمل قابل انجام نیست، بیان کرد: کار فرهنگی نیازمند کار و اقدام جهادی است و به همین دلیل باید به صورت شبانه روزی در این بخش فعالیت کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بیجار با 450 شهید در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی را در برقراری امنیت ایفاء کرده است که لازم است به صورت جدی نسبت به ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و ایثارگری‌های صورت گرفته در این شهرستان ولایت‌مدار اقدام شود.

وی تلاش در این زمینه را به عنوان اولویت اصلی حوزه هنری بیجار بسیار مهم عنوان کرد و تصریح کرد: تربیت نویسندگان و هنرمندان جهت فعالیت در این زمینه و خاطره نگاری هنرمندانه و بیان درست واقعیت‌ها می تواند در شناساندن شهر بیجار به عنوان شهر ایثار و شهادت بیش از پیش مؤثر واقع شود.

وی در ادامه ضمن بازدید از وضعیت سینما آزادی شهرستان بیجار، از نزدیک در جریان فعالیت‌های صورت گرفته برای ایجاد و راه اندازی دو سالن جدید در این مجموعه قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خواستار تسریع در راه‌اندازی و بهره برداری از دو سالن جدید سینمایی در بیجار شد و افزود: در سایه حمایت‌های صورت گرفته، تاکنون اقدامات خوبی برای راه اندازی دو سالن جدید در این مجموعه صورت گرفته و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این دو سالن به بهره‌برداری برسند.

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار نیز در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اجرا، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های ما تبدیل حوزه هنری به خانه وپاتوق هنرمندان است.

عبدالرضا خضری ادامه داد: سعی می‌کنیم که ضمن تعامل و همکاری با تمامی هنرمندان و فعالان این بخش در شهرستان بیجار، زمینه برای توسعه و تقویت بخش فرهنگ و هنر در شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به تبدیل سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی سه سالنه، عنوان کرد: بهره برداری از این مجموعه فرصت‌های خوبی برای برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری فراهم می‌کند و به همین دلیل انتظار داریم که همچنان مورد حمایت حوزه هنری استان قرار داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از حوزه هنری شهرستان بیجار، یادآور شد: خوشبختانه در سایه حمایت‌های صورت گرفته زیرساخت های خوبی در شهرستان بیجار ایجاد شده است و فرصت برای کار و فعالیت در بخش های مختلف فرهنگی و هنری فراهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی