English

وحید میرمحمدی خبر داد:

جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در اردبیل

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی بیش از 3 میلیون و 500 هزار تن کالا در سطح استان اردبیل خبر داد.

جابجایی بیش از 3 میلیون و 500 هزار تن کالا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، وحید میر محمدی ، رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به جابجایی بیش از 3 میلیون و 500 هزار تن کالا افزود: رانندگان سخت کوش ناوگان باری و مسافری استان برای اخذ کارت سلامت باید با در دست داشتن صرفا معرفی نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان واقع در شهرستانهای اردبیل و پارس آباد مراجعه کنند.

وی از صدور 11 هزارکارت سلامت برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری استان خبر داد و افزود: 3 مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری درحال فعالیت هستند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

میر محمدی از صدور و تمدید 11 هزارو 282 کارت هوشمند در 10 ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: اخذ کارت سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده ای است.

وی فعالیت 141 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر با بیش از 8 هزارو 899 دستگاه ناوگان مسافری و باری در استان را یادآور شد و افزود:13 هزارو 796 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالا و مسافری استان فعالیت می کنند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در قالب کمیسیون های ماده ۱۲ و11نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان ، مسافران و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه