English

مرگ ۱۹ مازندرانی بر اثر ابتلا قطعی به کووید ۱۹

هم اکنون ۲۶۱ بیمار بدحال کرونایی با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران، تحت درمان قرار دارند و 19 مازندران بر اثر ابتلا قطعی به کووید 19 فوت کردند.

مرگ ۱۹ مازندرانی بر اثر ابتلا قطعی به کووید ۱۹

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، در حال حاضر ۲۶۱ بیمار بدحال مبتلا به کووید ۱۹ نیز با وضعیت وخیم تنفسی در بخش آی سی یو مراکز درمانی مازندران و بابل، تحت

مراقبت‌های ویژه تخصصی و تنفسی قرار داشته و متاسفانه در این مدت، ۱۹ هم استانی بر اثر ابتلا قطعی به کروناویروس تسلیم مرگ شدند.

همچنین ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۰ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری و ۱۹۸ نفر نیز در این مدت با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

سیدعباس موسوی با اشاره به بستری ۲۲۵ بیمار بدحال مبتلا به کرونا ویروس هم اکنون در مراکز تحت درمانی زیرمجموعه این دانشگاه، از جان باختن ۱۲ نفر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ قطعی در این مدت خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته با شناسایی و بستری ۱۷۳ بیمار با احتمال ابتلا به کروناویروس، شمار بستری شدگان در بیمارستان‌های تحت پوشش این به هزار و ۸۰ نفر رسید.

سیدعباس موسوی افزود: ۱۶۶ بیمار هم در این مدت با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

سیدفرزاد جلالی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۳۶ بیمار بدحال مبتلا به کروناویروس با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل، با دستگاه‌های تنفسی ادامه حیات می‌دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به جان باختن ۷ همشهری بابلی مبتلا به کووید ۱۹ مثبت، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۲۲۶ بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی از شناسایی و بستری ۳۷ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل و نیز ترخیص ۳۲ نفر با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، پرهیز از شب نشینی‌ها، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست و جلوگیری از ورود مسافران غیربومی، مهمترین توصیه‌های کادر درمان در کنترل کروناویروس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه