English

پذیرش ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران

براساس اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی و پذیرش شدند.

پذیرش ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، شبانه روز گذشته ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران بستری شدند که ۹۷ بیمار در حوزه علوم پزشکی مازندران و ۲۶ بیمار در حوزه علوم پزشکی بابل بستری شدند و شمار کل بستری شدگان به ۷۵۸ نفر رسیده است.

بستری ۵۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شناسایی و بستری شدن ۹۷ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه، از ترخیص ۱۰۱ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

سید عباس موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۵۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند افزود: ۱۵۸ بیمار بدحال هم با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت مراقبت‌های خاص تنفسی و پزشکی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به مسافرتهایی که در روزهای تاسوعاو عاشورا به استان انجام شده است از هموطنان خواست شیوه نامه های بهداشتی را در فعالیت های روزمره رعایت کنند تا شاهد شیوع بیماری کرونا در یک تا دوهفته آینده نباشیم.

موسوی روند کاهشی آمار کرونا در مازندران را محصول رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط هم استانی ها دانست و خاطرنشان کرد: ادامه این روند نیازمند تشدید رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

بستری شدن ۱۸۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش و بستری ۲۶ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه گفت: ۳۰ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

سید فرزاد جلالی شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۸۲ نفر اعلام کرد و گفت: ۴۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری تحت مراقبت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه