English

اکبر بهنام جو:

ورزش استان استعدادهای عالی در کشتی دارد

استاندار اردبیل گفت: استعداد کشتی در استان اردبیل عالی است و اگر یک مسیر خوبی جهت رشد آن ها ترسیم شود خیلی زود به نتیجه می رسد.

ورزش استان استعدادهای عالی در کشتی دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در دیدار رئیس فدراسیون کشتی با تمجید از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: در بحث فراگیر کردن ورزش نیازمند تلاش های مضاعفی هستیم که امیدواریم که ارائه یک برنامه بلند مدت ورزش کشتی استان را از رخوت و رکود نجات دهد.

او در ادامه بیان کرد: رئیس هیأت کشتی استان اردبیل برنامه ای را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان به استانداری ارائه دهد تا ما بر اساس آن برنامه بتوانیم به کشتی استان کمک کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار گفت: در ورزش اگر هر مبلغی سرمایه گذاری شود ده ها برابر آن را می توان برداشت کرد.

علیرضا دبیر ادامه داد: کشتی در استان اردبیل در یک زمانی در اوج بوده اما متأسفانه بنا به دلایلی افت فاحشی داشته است فدراسیون کشتی آماده است هرگونه همکاری و مساعدت مستمر در توسعه ورزش کشتی استان است و آماده ی واگذاری هرگونه مسابقات ملی و بین المللی به نام شهدای بزرگوار این خطه در استان اردبیل هستیم.

وی تصریح کرد: می توانیم یک تفاهم نامه برای سال آینده با استانداری منعقد کنیم تا شهر اردبیل میزبان یک رقابت بین المللی بزرگ در کشتی باشد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر شما ترتیبی اتخاذ کنید که در شورای برنامه ریزی استان یک کمک مشخصی به هیأت کشتی استان انجام شود، باعث گشایش کار می گردد.

دبیر بیان کرد: در مواقعی که به تهران سفر می کنید، در فدراسیون کشتی میزبان شما خواهیم بود تا در مورد مشکلات کشتی استان گفت و گوهای بیشتری انجام شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه