English

حجت الاسلام رضا سالاری:

اقتصاد مقاومتی گره گشای مشکلات اقتصادی است

امام جمعه عنبرآباد در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان گفت: اقتصاد مقاومتی و توجه به جهش تولید در منطقه با توجه به پتانسیل های کشاورزی گره کشای مشکلات اقتصادی است.

اقتصاد مقاومتی گره گشای مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، رضاسالاری، امام جمعه شهرستان عنبرآباد در جلسه اقتصادمقاومتی شهرستان عنبرآباد گفت: با توجه به پتانسیل های کشاورزی در منطقه و تولید محصولات مرغوب باید صنایع فرآوری و تبدیلی در منطقه توسعه پیدا کنند ، زیرا توسعه این صنایع باعث اشتغال جوانان و رونق اقتصادی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی  میتواند در بحث رفع مشکلات معیشتی مردم و کشاورزی منطقه تاثیر گذار باشد گفت:اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرامقام معظم رهبری بارها تاکید کردند«گره مشکلات فقط در توجه به اقتصاد مقاومتی باز خواهد شد».

امام جمعه شهرستان با انتقاد از معین اقتصادی منطقه خاطر نشان کرد: باتوجه به محرومیت های موجود در جنوب استان باید معین اقتصادی جدیدی برای شهرستان های جیرفت و عنبرآباد انتخاب شود تا با توان و همت مضاعف باعث رونق تولید و اشتغال در منطقه شود.
حجت الاسلام والمسلمین سالاری با توجه به خسارت سرما زدگی در منطقه و متضرر شدن کشاورزان گفت : جنوب استان و شهرستان عنبرآباد منطقه کشاورزی است متاسفانه سرمازدگی محصول سیب زمینی و سایر محصولات  و قیمت نامناسب پیاز باعث ضرر زیان کشاورزان شده است و متولیان امر در جهت جبران خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی و صادرات محصولات زراعی تدابیر ویژه ای بیندیشند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه