English

ابوالفضل اکبرپور مطرح کرد؛

هدف مشترک گمرک و پلیس و بنادر در حمایت از تولید داخلى

ناظر گمرکات استان هرمزگان هدف مشترک گمرک، پلیس و بنادر را حمایت از تولید داخلی دانست و گفت: همه به عنوان سرباز نظام در پی اجرا کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید هستیم.

هدف مشترک گمرک و  پلیس و بنادر در حمایت از تولید داخلى

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی در نشستی که با فرمانده پلیس امنیت اقتصادی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان داشت، ضمن بیان اینکه فعالیّت تولید کنندگان و تولید داخلی  در این شرایط را جهاد است، گفت: گمرک، پلیس و اداره بندر با یک هدف مشترک فعالیت می‌کنند.

ناظر گمرکات استان هرمزگان افزود: همه به عنوان سرباز نظام در پی هم‌افزایی هستیم تا بدین شکل منویات مقام معظم رهبری را مبنی بر حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید را اجرایی کنیم.

مدیرکل گمرک شهید رجایی در ادامه بیان کرد: باید وسعت دید در این شرایط ویژه اقتصادی کشور به گونه‌ای باشد که فضا برای تولیدکنندگان و تجار واقعی امن باشد و این موضوع همکاری بیشتر گمرک و اداره بندر و پلیس را می‌طلبد که همه با هم باید طبق شیوه نامه عمل کنیم و تمام تلاشمان کمک به شرایط ویژه کشور در بهبود و رونق تولید، تجارت و کسب و کار باشد.

سردار محمد رضا مقیمی فرمانده پلیس امنیت اقتصادی ضمن تشکر از گمرک و بندر به جهت همکاری با پلیس گفت: هدف ما از این سفر این است که با گمرک و بندر به تعامل بیشتری برسیم و اکنون هرچه جلوتر می‌رویم گفتمان بهتر می‌شود و ارزش‌های سازمانی مشترک پیدا خواهیم کرد که قابل دفاع خواهد بود چرا که این کار را بر مبنای تفاهم شروع کردیم.

فرمانده پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: اگر هم اختلافی بین پلیس و گمرک و بندر در اوایل کار وجود داشت به دلیل فرهنگ سازمانی این سازمان‌ها است که به حق است و این امر به عرق سازمانی بر می‌گردد.

وی افزود: اما با این وجود کاری را شروع کردیم و همانگونه که با همکاری و تعامل پیشرفت‌های خوبی داشتیم و به سرانجام خواهیم رسانید. 

اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن خوش‌آمد به سردار مقیمی بیان کرد: بندر، گمرک و پلیس دارای یک هدف مشترک هستند و آن هم مقابله با قاچاق است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: مقابله با قاچاق رونق اقتصادی در پی خواهد داشت و در این امر هیچ‌گونه اختلاف نظری وجود ندارد و اگر هم اختلافی وجود داشته باشد به علت فرهنگ متفاوت سازمانی‌ است.

قابل ذکر است؛ این نشست در جهت هم افزایی و افزایش تفاهمات بین سازمان های گمرک، بنادر و پلیس در جهت جلوگیری از قاچاق کالا در روز چهارشنبه یازدهم دی ماه 98  برگزار شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه