English

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی هشدار داد:

کلاهبرداری از طریق آگهی بسته بندی محصولات در منزل

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص کلاهبرداری از طریق آگهی بسته بندی محصولات در منزل در سایت دیوار به شهروندان هشدار داد.

کلاهبرداری از طریق آگهی بسته بندی محصولات در منزل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سرهنگ سید مصطفی مرتضوی  گفت: فردی که با درج آگهی استخدام کار در منزل در سایت دیوار از افراد متقاضی کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط خانم جوان به این پلیس مبنی اینکه با مشاهده آگهی استخدام کار در منزل با آگهی دهنده تماس و مبلغ 3 میلیون ریال بابت تامین مواد اولیه و دستگاه بسته بندی پرداخت و پس از آن پاسخگوی تماس نبوده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: بنا به اظهار شاکی پس از جلب اعتماد و ارائه پیشنهادات فریبنده مبلغ دریافتی بابت تهیه مواد اولیه و دستگاه بسته بندی از وی اخذ و قرار بود پس از تولید محصول در حقوق اولین ماه به وی عودت داده شود.

رئیس پلیس فتای اصفهان ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان، متهم شناسایی و ضمن اقرار به جرم خود اظهار داشت که با هدف کسب منافع مالی اقدام به انتشار آگهی های جعلی کار در منزل جهت بسته بندی محصولات کردم و به این ترتیب پس از دریافت مبالغی از متقاضیان، تلفن همراه خود را از دسترس خارج می کردم.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان و بخصوص افراد جویای کار توصیه کرد: شهروندان مراقب آگهی‌ها و تبلیغاتی که بر روی سایت‌هایی نظیر شیپور و دیوار و یا شبکه های اجتماعی منتشر می شود باشند، سایت‌های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکى بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده‌اند، بنابراین شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی